مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

حضور مردم در حماسه 9 دی باعث یاس و ناامیدی دشمنان شد

در پیام سردار «مرادحاجتی» آمده است: امروز مردم خوزستان در کنار نیروهای مسلح در آیین بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به دنیا نشان دادند که پایتخت ایثار، جهاد و شهادت، پایتخت بصیرت و ولایت پذیری هم هست.
کد خبر: ۴۹۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸ - 30December 2021

دنیا بداند که پایتخت ایثار، جهاد و شهادت، پایتخت بصیرت و ولایت پذیری هم هستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به مناسبت سالروز حماسه مردمی 9 دی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

مردم ولایتمدار خوزستان به تبعیت از رهبر معظم انقلاب، نایب حضرت مهدی (عج)، در طول تاریخ آگاهانه و با بصیرت مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کردند و در 9 دی سال 88 نیز همچون همیشه گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، مسیر عاشورایی پیش رو را تشخیص داده و اسباب فتنه را از این جغرافیای مقدس برچیدند.

 بی شک یکی از دلایل اصلی بصیرت و زمان‌شناسی مردم شریف خوزستان، غیرت دینی و وحدت منحصر به فرد اقوام و عشایر این خطه است که نطفه آن در دوران دفاع مقدس بسته شد و اوج گرفت.

 مردم خوزستان همواره نسبت به ابعاد مختلف فتنه آگاه بوده و هستند و به خوبی می‌دانند که فتنه‌ها همچنان ادامه دارد و به همین دلیل است که این مردم دست از آرمان ها و ارزش ها بر نمی دارند و همیشه در صحنه حاضرند.

امروز نیز حضور پرشور مردم خوزستان در کنار نیروهای مسلح در آیین بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، باعث ایجاد یاس و ناامیدی در میان فتنه‌گران و تقویت ارتباط آن ها با ولی فقیه و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی شد و به دنیا نشان داد که پایتخت ایثار، جهاد و شهادت، پایتخت بصیرت و ولایت پذیری هم هست.

در این روز یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت و به ویژه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» را گرامی می‌داریم و امید داریم روز به روز با تقویت پایه‌های این انقلاب، راه نفوذ را برای همیشه بر روی دشمن ببندیم و بیرق سبز عاشورایی این نظام را به صاحب اصلی اش برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها