امام جمعه خرمشهر:

عاملان ترور حاج قاسم سلیمانی باید محاکمه شوند

حجت‌الاسلام عادل‌پور بر محاکمه عاملان ترور حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد.
کد خبر: ۴۹۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ - 31December 2021

مسوولان، شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «محمدجواد عادل‌پور» امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: شهید سلیمانی شخصیت بی‌نظیری داشت که حتی دشمنان ایران اسلامی را مبهوت خود کرده بود.

وی محبوبیت شهید سلیمانی را در بین ملت ایران و مردم منطقه و آزادیخواهان جهان بیانگر شخصیت والای این شهید بزرگوار دانست و افزود: اگر مسوولان، شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند خیلی از مشکلات کشور برطرف می‌شود.

حجت‌الاسلام عادل‌پور، شجاعت، بی‌باکی، تدبیر و ولایت‌پذیری را از علل محبوبیت سردار شهید سلیمانی در بین مردم دانست و گفت: خدمت به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) یکی از شاخصه‌های برجسته سردار سلیمانی بود.

وی با بیان این که انتقام خون حاج «قاسم سلیمانی»، اخراج آمریکا از کل منطقه است، ادامه داد: عاملان ترور حاج قاسم سلیمانی باید محاکمه شوند.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: مراسم سوگواری سالروز شهادت دخت پیامبر اسلام به گونه‌ای در تکایا و حسینیه‌ها برگزار شود که همسایگان مورد اذیت قرار نگیرند.

حجت‌الاسلام عادل‌پور همچنین با تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه تصادف جاده خرمشهر به اهواز بیان داشت: جاده منتهی به خرمشهر تا کی باید قربانی بگیرد، لازم است نمایندگان استان خوزستان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، برای تکمیل پروژه چهار بانده کردن این جاده پیگیری‌ لازم را انجام دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار