نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

رفتار و سیره شهید سلیمانی بهترین الگو برای جوانان است

«مطیعی» گفت: شهید سلیمانی و رفتار و سیره او بهترین الگو برای جوانان است. شهید سلیمانی یک درس مهم به ما داد و آن اینکه اگر فکر می‌کنیم که می‌توانیم راه سعادت را بدون ولایت در پیش بگریم اشتباه کرده‌ایم.
کد خبر: ۴۹۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ - 31December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام خمینی (ره) اظهار داشت: عوامل متعددی سبب شد تا فتنه ۸۸ شکست بخورد که یکی از آن هوشیاری و بصیرت مردم و حضورشان در میدان بود،  یکی از مهمترین عوامل دیگر در پیروزی ملت بزرگوار ایران، نقش بی‌بدیل ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه باید بیشتر به نقش ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۸۸ پرداخته شود و کارشناسان و دانشگاهیان و حوزوی‌ها و… کتاب‌ها بنویسند، گفت: معظم‌له با عملکرد خودشان درایت و مدیریت مسائل را پیش بردند و نگذاشتند که آسیبی به نظام برسد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردم نیز پشتیبان رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند چرا که به سخن امام شأن اعتقاد دارند که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیب نرسد، تاکید داشت: مردم با انسجام در ٩ دی پیوندشان را با امام امت مستحکم کردند.

مطیعی، شهید سلیمانی را نمونه ولایت مداری و اسوه ایثار دانست و بیان داشت: همه باید از صفات درس بگیریم چرا که ایشان تمام عمر خود را وقف مجاهدت در راه اسلام و انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی و رفتار و سیره او بهترین الگو برای جوانان است، گفت: شهید سلیمانی یک درس مهم به ما داد و آن اینکه اگر فکر می‌کنیم که می‌توانیم راه سعادت را بدون ولایت در پیش بگریم اشتباه کرده‌ایم شهید سلیمانی عاشق امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و ولایت مداری ایشان بر همه ما اثبات شد.

امام جمعه سمنان ادامه داد:  سه گونه ارتباط سردار دل‌ها را باید مورد توجه قرار دارد، اول ارتباط قلبی وی با ولایت، دوم ارتباط با مردم و سوم ارتباط و حضور در میدان درگیری با دشمنان ولی امر بود که در هر سه عرصه سردار سلیمانی سرآمد بود و در این ایام باید بیشتر این شهید گرانقدر را به جوانان مان بشناسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها