پیکرهای ۳ شهید دفاع مقدس در تربت‌حیدریه تشییع شد

مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام به همراه پیکر شهید «علی‌اکبر آخوندی» از شهدای تازه شناسایی شده دفاع مقدس در شهر تربت‌ حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ - 31December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی میزبانی استان خراسان رضوی از ۱۵ شهید دفاع مقدس و تدفین پیکرهای مطهر این شهدا در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، مراسم تشییع دو شهید گمنام و یک شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس، امروز با حضور مردم و مسئولان محلی در شهر تربت‌حیدریه برگزار شد.

مهدی باقرزاده مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت‌حیدریه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: پیکر مطهر دو تن از شهدایی که امروز تشییع شدند گمنام هستند.

وی افزود: یکی دیگر از این شهدا، سردار شهید علی‌اکبر آخوندی فرمانده گردان سیف‌الله لشکر پنج نصر است که در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیده و ۱۶ دی سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) در زادگاهش مه‌ولات به خاک سپرده خواهد شد.

 مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت حیدریه گفت: پیکر این شهدا در شهرستان‌های رشتخوار، خواف، بجستان، گناباد و مه‌ملات نیز تشییع شوند و مردم این شهرستان‌ها ضمن شرکت در مراسم سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با پیکر پاک این شهدا وداع خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار