فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه:

هر جا حاج قاسم حضور داشت عملیات‌ها با پیروزی قرین می‌شدند

سردار «مارانی» گفت: مکتب حاج قاسم بر گرفته از مکتب امام حسین (ع)، اسلام ناب محمدی (ص) و امام روح‌الله (ره) است و اینکه حاج قاسم که بود را باید از زبان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) شنید.
کد خبر: ۴۹۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰ - 31December 2021

هر جا حاج قاسم حضور داشت عملیات ها محکوم به پیروزی بود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمد مارانی» فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه در یادواره شهدای شهرستان جیرفت و دومین مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان اظهار داشت: باعث افتخار این بنده حقیر و سرباز کوچک است که توفیق حضور در این مراسم برایم فراهم شده است.

سالگرد حاج قاسم یوم الله است

وی سالگرد شهادت حاج قاسم را از ایام الله دانست و ابراز کرد: شهید سلیمانی عزیز چون در مکتب اسلام، امام حسین و مکتب امام بود یقینا شهادت ایشان جز ایام الله ها است.

سردار مارانی تاکید کرد: اگر با چشم و دل نگاه کنیم قطعا حاج قاسم و رزمندگانی که در سال ۵۹ و ۶۰ به جبهه رفتند و الان در گلزار شهدای شهرستان کرمان آرمیده‌اند را در این مراسم می بینیم.

فرمانده قرارگاه مدینه اذعان کرد: حاج قاسم بزرگ و عزیز بود اما همانگونه که امام انقلاب مقام معظم رهبری فرمودند؛ مکتبی که حاج قاسم ایجاد کرد، جلال و شکوه دو چندان را نصیب این انسان بزرگ و شریف کرده است.

وی افزود: حاج قاسم از یک خانواده بسیار معنوی، اخلاقی، دینی و پاکیزه رشد کرد و به این مقام رسید و اکنون سرمایه اسلام است او عاشق شهادت بود و تا رسیدن به هدف خدمت کرد.

سردار مارانی عنوان کرد: حاج قاسم نماینده جهان اسلام و سربازی در رکاب ولایت بود که در خط مقدم سینه به سینه با آمریکایی ها و جنایتکاران عالم جنگید.

فرمانده قرارگاه مدینه ادامه داد: مکتب حاج قاسم بر گرفته از مکتب امام روح الله، امام حسین و اسلام ناب محمدی است و اینکه حاج قاسم که بود را باید از زبان مقام معظم رهبری شنید.

سردار مارانی مطرح کرد: حاج قاسم در همه ی صحنه ها و اتفاقاتی که در دفاع مقدس، جنوب شرق و جبهه افتاد انسان بسیار وارسته و بزرگی بود واقعا شخصیت و شان ایشان والا است.

وی ابراز کرد: شهیدان بزرگی در شهر جیرفت مثل؛ شهید بینا، شهید پایدار، طیاری، شهید مشایخی، شهید معناصری و .... در کنار حاج قاسم بودند  و در دفاع مقدس آن چه که باعث برکت و موفقیت شد به سبب حضور حاج قاسم و از فرماندهی و درایت هوشمندانه او بود.

فرماندهی حاج قاسم در میدان جنگ سه بعدی بود

فرمانده قرارگاه مدینه گفت: فرماندهی و مدیریت موفق در سه بُعد است؛ بعد اول اینکه خودش چه کاری انجام دهد و تقسیم کار کند، دوم کارهای جانبی را به چه کسانی بسپارد تا فرمان این فرمانده را در زمین اجرا کند  سوم مشترکا با آنها کار کند.

سردار مارانی ادامه داد: حاج قاسم در عملیات ها خودش شخصا تصمیم می گرفت و منتظر دستور کسی نمی ماند و همیشه خودش مشارکت و نظارت می کرد، فرمان می داد و خودش در صحنه نبرد حضور فعالانه ای داشت.

وی افزود: حاج قاسم ماجراهای زیادی را در جبهه جنگ با فرماندهی مقتدر خودش متحمل شد و حماسه ها و ماموریت های سخت و بسیاری را نیز متحمل شد که سبب پیروزیهای موفقیت آمیزش می شد.

هر جا حاج قاسم حضور داشت عملیات ها محکوم به پیروزی بود

فرمانده قرارگاه مدینه مطرح کرد: حضور حاج قاسم در جبهه ی جنگ با داعش، تامین امنیت جنوبشرق و هشت سال دفاع مقدس همه ی این ماموریت‌ها موجبات موفقیت بود.

سردار مارانی تاکید کرد: عظمت لشکر ثارالله با حضور رزمندگان استان کرمان و شهداء جیرفتی به فرماندهی حاج قاسم بود که همیشه موفقیت را در همه ی صحنه ها شاهد بوده ایم.

وی تاکید کرد: حاج قاسم فقط با اراده و مدیریت صحیح خود باعث پیروزی در همه ی ماموریت ها و عملیات ها می شد و شجاعت‌ها و غیرتش زمینه پیروزی‌های متعدد را فراهم می کرد.

فرمانده قرارگاه مدینه گفت:  آنچه که باعث پیروزی و موفقیت در لبنان و جبهه مقاومت شد فقط حضور حاج قاسم بود، او فرمانده بسیار مقتدری بود و تدبیر او به لطف خداوند متعال همیشه در همه صحنه‌ها کار ساز می شد.

سردار مارانی با بیان اینکه  حاج قاسم ارادت خاصی به حضرت زهرا (س) بسیار داشتند گفت: زمانی که نام بانوی دو عالم صدیقه طاهره برده می شد، سردار  به گریه می افتاد به همین علت هم بیت الزهرا را ایجاد کرد و ایام فاطمیه رامراسم روضه برگزار می کرد و همیشه خودش حاضر بود.

سلیمانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی خط و مشی می گرفت

وی افزود: حاج قاسم مدبرانه صحنه‌ها را مدیریت کرد و علت موفقیتش آن خط مشی بود که از رهبر فرزانه  می گرفت؛ این شخصیت نه تنها برای ما در نیروی قدس یک برکت بود بلکه برای جهان اسلام چند لشکر و ارتش را ایجاد و ساماندهی کرد.

فرمانده قرارگاه مدینه به منش فکر حاج قاسم اشاره کرد و گفت: ایشان اعتماد بر تشکیل بسیج مردمی داشت و عصاره این پیروزی ها بسیج است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها