مدیر عامل مترو:

شهید سلیمانی قهرمان ملی و فراملی است

شایسته‌‌اصل با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی گفت: این شهید بزرگ قهرمان ملی و فراملی است.
کد خبر: ۴۹۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ - 01January 2022

شهدا به ما و فعالیت‌هایمان هویت می‌بخشند/ شهید سلیمانی قهرمان ملی و فراملی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی شایسته‌‌اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه صبح امروز (شنبه) در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته مقاومت با اشاره به اینکه رویکرد شهردار تهران تاکید بر گرامیداشت خانواده شهدا است، اظهار داشت: ما مدیون شهدا و خانواده آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی قهرمان ملی و فراملی است، گفت: یکی از ویژگی‌های این شهید والامقام تکریم خانواده شهدا بود.

شایسته‌‌اصل افزود: شهید سلیمانی نرم افزار مقاومت و الگوی ایستادگی را به جامعه تزریق کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به ترور شهید دانشمند فخری زاده هم گفت: امروز یکی از ساختمان‌های مرکزی مترو به نام ایشان خواهد شد. شهدا به ما و فعالیت‌های ما هویت می‌بخشند.

باید راه شهدا را شناسایی، تبیین و ادامه داد

مهدی فخری زاده فرزند شهید فخری زاده  هم در این مراسم با بیان اینکه شهید سلیمانی در عرصه مقاومت و شهید فخری زاده در عرصه علم پیام‌هایی برای جامعه داشتند، گفت: باید اهداف شهدا شناسایی، تبیین و ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: امروز کشورمان به رغم تمام کارشکنی‌ها توانسته با تلاش دانشمندان هسته‌ای کشورمان در جایگاه شایسته‌ای قرار بگیرد.

فرزند شهید فخری‌زاده افزود: شهید فخری زاده هیچگاه حاضر نشد برای تحصیل به خارج از کشور اعزام شود و می‌گفت باید ماند و در کشور خودمان درس خواند و موفق شد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار