مراسم میلیونی محکومیت جنایت ترور فرماندهان پیروزی در عراق آغاز شد

مراسم میلیونی محکومیت جنایت ترور فرماندهان پیروزی امروز شنبه در آستانه فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» در عراق آغاز شد.
کد خبر: ۴۹۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ - 01January 2022

مراسم میلیونی محکومیت جنایت ترور فرماندهان پیروزی در عراق برگزار می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از بغداد الیوم، مراسم میلیونی محکومیت جنایت ترور فرماندهان پیروزی امروز شنبه در آستانه فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» در عراق آغاز شد.

در حال حاضر حرکت تظاهرات کنندگان در برخی نقاط بغداد برای مشارکت در مراسم میلیونی محکومیت جنایت ترور فرماندهان پیروزی، آغاز شده است. موکب‌هایی نیز به منظور استقبال از تظاهرات کنندگان برپا شده‌اند.

روز گذشته هیئت حشد شعبی عراق با صدور فراخوان عمومی از برگزاری راهپیمایی خودرویی و تجمع اعتراضی در میدان التحریر بغداد به مناسبت دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی خبر داد و حضور گسترده مردم در این تظاهرات را خواستار شد.

رسانه های عراقی از مشارکت ترکمان ها و ساکنان تلعفر و نینوا در مراسم میلیونی محکومیت ترور فرماندهان پیروزی خبر می‌دهند. گفته می‌شود که هواپیمای آمریکایی برای رصد مراسم میلیونی به پرواز در آمده‌اند.

عراقی‌ها در الجناردیه حضور بهم رساندند و بر لزوم اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک خود تأکید کردند.

در حال تکمیل…

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار