فرمانده نهاجا مطرح کرد؛

ضرورت مشارکت حداکثری در حوزه فرهنگ جهت مقابله با فعالیت‌های دشمن

امیر واحدی گفت: راز موفقیت در عرصه فرهنگی و ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی و سیاسی دشمن، عدم اکتفا به وضع مطلوب و حرکت در مسیر رشد و تقویت و بستر سازی برای مشارکت حداکثری در این عرصه است.
کد خبر: ۴۹۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ - 01January 2022

ضرورت مشارکت حداکثری در حوزه فرهنگ جهت مقابله با فعالیت‌های دشمنبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (شنبه) در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره میثاق با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) طی سخنانی اظهار داشت: امروز دشمنان برای مبارزه با احیای هویت اسلامی با ابزار امپراطوری رسانه‌ای و فضای مجازی به لشکر کشی سیاسی و فرهنگی اقدام کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید در برابر این جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمن نسل جوان را محافظت کنیم، ادامه داد: باید برای غنی سازی اوقات فراغت و بسط و گسترش فرهنگ غنی ایرانی اسلامی چاره اندیشی شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در نهاجا گفت: در راستای تعالی سطح فرهنگی نیروی هوایی، فعالیت‌های فرهنگی، هنری علاوه بر فعالیت‌های قرآنی با تلاش کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی در بین کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های آن‌ها با رویکرد زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت روحیه‌ی سلحشور انسجام ویژه‌ای یافته است.

امیر واحدی تصریح کرد: راز موفقیت در عرصه فرهنگی و ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی و سیاسی دشمن، عدم اکتفا به وضع مطلوب و حرکت در مسیر رشد و تقویت و بستر سازی برای مشارکت حداکثری در این عرصه است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار