نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

دشمن از وجود مکتب سلیمانی غافل بود

آیت‌الله «حیدری» گفت: آمریکا به خاطر خطری که از وجود سردار سلیمانی احساس می‌کرد، میلیاردها دلار برای ترور او هزینه کرد اما نمی‌دانست شهید حاج «قاسم سلیمانی» به مکتب و مدرسه‌ای برای محور مقاومت و آینده آن تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۴۹۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ - 01January 2022

دشمن نمی دانست که شهید سلیمانی به یک مکتب برای جبهه مقاومت تبدیل می شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیت‌الله «محسن حیدری» در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار «سلیمانی» و گرامیداشت ۹ دی در مصلای نماز جمعه عین ۲ اهواز اظهار داشت: آن روزی که دست قدرت الهی در حضور ملت مؤمن و موحد تجلی یابد، یوم‌الله است لذا نهم دی سال ۸۸ از ایام‌الله به شمار می‌رود.

وی افزود: توهین فتنه‌گران و آشوبگران سال ۸۸ به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (ع) و عاشورا باعث شد اراده الهی برای دفاع از امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی در حضور مردم انقلابی ظهور یابد و کار فتنه و فتنه گران را در ۹ دی یکسره کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به نقش سردار سلیمانی در منطقه گفت: آمریکا به خاطر خطری که از وجود سردار سلیمانی احساس می‌کرد، میلیاردها دلار برای ترور او هزینه کرد اما نمی دانستند شهید حاج «قاسم سلیمانی» به مکتب و مدرسه‌ای برای محور مقاومت و آینده آن تبدیل می شود.

وی متذکر شد: آنها فکر می‌کردند با ترور حاج قاسم، تفکر مقاومت را از بین می برند اما با تشییع بزرگ پیکر مطهر شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، شخصیت حاج «قاسم سلیمانی» که به مراتب ضد استکباری تر و ضد صهیونیستی تر از شخصیت نظامی وی بود به دنیا معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار