جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

جامعه امروز نیازمند گفتمان دفاع مقدس است

امیر سهرابی با بیان اینکه موزه‌های دفاع مقدس باید در جهت اشاعه فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده باشد گفت: در حال حاضر جامعه بسیار نیازمند گفتمان و بازتعریف دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۹۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ - 01January 2022

جامعه امروز نیازمند گفتمان دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، امیر سرتیپ ستاد «نبی سهرابی» جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌همراه معاون اداری و پشتیبانی و معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس این بنیاد پیش از ظهر امروز با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس ضمن دیدار با مدیرکل و کارکنان این اداره‌کل از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس و مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان بازدید کرد.

امیر سهرابی در جلسه با مدیران و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه دستاوردهای دوران دفاع مقدس باید به نسل‌های آینده منتقل شود اظهار داشت: در حال حاضر جامعه بسیار نیازمند گفتمان و بازتعریف دفاع مقدس است و موزه‌های دفاع مقدس باید اشاعه دهنده فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس باشد.

وی تصریح کرد: یکی از گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس رزمندگان هستند که باید در راستای ثبت و ضبط تاریخ شفاهی رزمندگان تلاش شود و این ثبت و ضبط تاریخ شفاهی دفاع مقدس می‌تواند از تحریف دفاع مقدس جلوگیری کند.

امیر سهرابی تاکید کرد: بدون شک استان فارس یکی از استان‌های نقش‌آفرین و تاثیرگذار در دوران دفاع مقدس بوده است که با پیشینه فرهنگی و مذهبی که در این استان وجود دارد به‌عنوان قلب جغرافیای فرهنگی کشور به شمار می‌رود.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: امروز جامعه ما بسیار نیازمند وحدت کلمه و اتحاد است که در این راستا فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند نقش آفرین باشد و در این جهت نیز مسئولین باید مردمی و با مردم باشند.

در این بازدید سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف دفاع مقدس و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ارائه داد.

در پایان این بازدید امیر «سهرابی» از اقدامات، تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در اداره‌کل فارس و برپایی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها