رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز مطرح کرد؛

اهتمام بسیج ادارات البرز نسبت به برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها

سرهنگ «خان بابایی» از فعالیت حدود 250 پایگاه زیر مجموعه بسیج ادارات در استان البرز خبر داد و گفت: بیش از 90 درصد این پایگاه‌ها اهتمام لازم را نسبت به برگزاری مراسمی در شأن حاج قاسم در ادارات خود دارند.
کد خبر: ۴۹۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ - 01January 2022

اهتمام بسیج ادارات البرز نسبت به برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌هاسرهنگ «علی خان‌بابایی» رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج در خصوص اقدامات این سازمان در هفته مقاومت اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و مسئولین وظیفه دارند به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مراسمی را در شأن این بزرگ‌مرد برگزار کنند که اکنون این اقدامات در سطح شهر و ادارات در حال انجام است زیرا همه خود را مدیون سردار سلیمانی می‌دانند.

وی از فعالیت حدود 250 پایگاه زیر مجموعه بسیج ادارات در استان البرز خبر داد و مطرح کرد: بیش از 90 درصد این پایگاه‌ها اهتمام لازم را نسبت به برگزاری مراسمی در شأن حاج قاسم در ادارات خود دارند. علاوه بر مراسم پایگاهی، مراسم تجمیعی و حوزه‌ای سالگرد شهادت سردار دل‌ها نیز با همکاری حوزه هشت حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج در مسجد امام سجاد (ع) کرج برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز بیان داشت: روز یکشنبه 12 دی، مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی و سخنرانی سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه استان البرز از ساعت 10 الی 12 در استانداری البرز برگزار خواهد شد؛ سازمان بسیج ادارات، راهبری و هدایت این برنامه را بر عهده دارد.

سرهنگ خان‌بابایی فضاسازی سطح شهر را نیز از دیگر اقدامات بسیج ادارات در این ایام دانست و مطرح کرد: همه پایگاه‌ها نسبت به فضاسازی معنوی سطح شهر اقدام کرده‌اند و به لحاظ هم‌زمانی سالروز حماسه 9 دی، سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه زهرا (ع) برخی از تبلیغات محیطی به‌صورت ترکیبی در سطح شهر صورت گرفته است.  

وی در خصوص اجرای رزمایش‌های مواسات و همدلی نیز گفت: علاوه بر کمک‌های مؤمنانه‌ای که سازمان بسیج ادارات در ایام مختلف سال به نیازمندان دارد، تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند و بازسازی منازل محرومین نیز صورت می‌گیرد. در حال حاضر حدود پنج منزل محروم در کرج و اطراف شهر در حال بازسازی است که طی چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز از اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: در این رزمایش حدود پنج هزار بسته معیشتی تهیه و میان نیازمندان استان توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار