فرمانده نهاجا در جمع خبرنگاران:

افتخار می‌کنیم که سردار دل‌ها از نیروی هوایی به نیکی یاد کرد

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه سردار سلیمانی جواهری برای کشور بود، گفت: افتخار می‌کنیم که سردار دل‌ها از خدمات نیروی هوایی در پشتیبانی از جبهه مقاومت به نیکی یاد کرد.
کد خبر: ۴۹۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ - 01January 2022

افتخار می کنیم که سردار دلها از نیروی هوایی به نیکی یاد کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (شنبه) در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره میثاق که در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش برگزار شد، در خصوص ابعاد شخصیتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: من افتخار می‌کنم که هم استانی سردار دل‌ها هستم. سردار دل‌ها جواهری برای کشور عزیزمان بود که وقتی از بین ما رفت تازه متوجه شدیم که چه جواهری را از دست داده‌ایم.

وی با بیان این که مرام و سلوک رفتاری سردار دل‌ها امروز به یک مکتب تبدیل شده است، گفت: ما باید مکتب حاج قاسم را ادامه دهیم. باید کاری کنیم تا در آینده نه‌چندان دور سردار سلیمانی‌های زیادی به این جامعه خدمت کنند و این منوط بر این است که بتوانیم فرزندانمان را در مسیر اسلام تربیت کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: سردار سلیمانی از افتخارات ایران اسلامی است و ایشان رابطه خوبی با نیروی هوایی داشتند؛ لذا برای تمام اقداماتی که نیروی هوایی در جبهه مقاومت انجام دادند ارزش قائل بود.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی در مراسم شهادت یکی از خلبانان نیروی هوایی گفت که او مرد شجاعی بود. او یک شهید بابایی دیگر بود.

امیر واحدی افزود: سردار سلیمانی در خصوص فعالیت نهاجا در پشتیبانی از جبهه مقاومت گفت که واقعا تلاشی که نیروی هوایی در جبهه مقاومت انجام داد کمتر از رزمندگان نبود بنابراین ما افتخار می‌کنیم که سردار سلیمانی به نیکی از نیروی هوایی یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی واقعاً سردار دلهاست، سرداری که عاشق وطنش بود و ما نیز امیدواریم بتوانیم راه این سردار بزرگ را ادامه دهیم و به آن لبیک بگوییم. امروز با همبستگی، همدلی و همفکری و یاری رهبرمان می‌توانیم روح سردارسلیمانی را شاد کنیم و راه او را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار