سرلشکر جعفری:

پویایی سازمان‌ها به میزان آموزش کارکنان وابسته است

فرمانده کل سپاه با اشاره به عوامل مؤثر در پویایی یک سازمان گفت: هر مقدار که آموزش‌ها بیشتر باشد، به همان میزان، آن سازمان پویاتر و به مطلوب خود نزدیک‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ - 15July 2015

پویایی سازمان‌ها به میزان آموزش کارکنان وابسته است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در جریان بازدید از مرکز آموزشی و فرهنگی امام سجاد(ع) سپاه تهران بزرگ، توجه به دورههای آموزش را ازجمله الویتهای یک سازمان بر شمرد و گفت: هر سازمانی یک دوره اولیه و یک دوره ثانویه دارد؛ یعنی سازمانی پویاست که مشخص کند جامعه هدفش در هر سال باید چند روز در آموزش باشد.

وی افزود: بنابراین هر مقدار که آموزشها بیشتر باشد، به همان میزان، آن سازمان پویاتر و به مطلوب خود نزدیکتر خواهد شد.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: به همین خاطر باید در این مرکز آموزشی مشخص کنید که وضع مطلوب آموزش در طول سال برای جامعه هدفتان که همان فرماندهان پایگاه ها هستند، چند روز است.  

حسینپور مسئول مرکز آموزشی و فرهنگی امام سجاد(ع) سپاه تهران بزرگ نیز با اشاره به برگزاری دومین دوره آموزش شورای فرماندهی پایگاهها و تربیت اساتید در سطح نواحی، بیان داشت: آموزش 300 نفر از اعضای شورای پایگاهها تحت عنوان "دوره شهید متوسلیان و تربیت 114 استاد مربی" از طرحهایی است که این مرکز به دنبال اجرای آن است.

حجتالاسلام اخوان معاون تعلیم و تربیت سپاه تهران بزرگ نیز عنوان کرد: این معاونت طرحی به نام اندیشه و تربیت اسلامی را در مرکز علمی کاربردی سپاه تهران بزرگ دنبال میکند که طی آن 120 واحد آموزش از کتب شهید مطهری، اخلاق و قرآن برای بسیجیان پیشبینی شده تا پس از سپری کردن این واحدها مدرک تربیت مربی را دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار