رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

شهید سلیمانی نماد امید، اعتماد به نفس و مقاومت در منطقه است/ امروز کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند مکتب حاج قاسم است

آخوندی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد امید، اعتماد به نفس و مقاومت در منطقه است، گفت: امروز کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند مکتب حاج قاسم است.
کد خبر: ۴۹۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ - 02January 2022

شهید سلیمانی نماد امید، اعتماد به نفس و مقاومت در منطقه است/ امروز کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند مکتب حاج قاسم استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران امروز در نطق پیش از دستور سی و ششمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه (۱۳ دی) یکی از تلخ‌ترین روز‌های جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: سردار سلیمانی در این روز ترور شد؛ اگرچه حاج قاسم در ۱۳ دی به پیروزی خود رسید، اما این شهادت داغی بر دل آزادی‌خواهان گذاشت.

وی ادامه داد: شهادت حاج قاسم صفحه‌ای جدید در تاریخ ایران شد.

آخوندی با بیان اینکه دشمنان بر این باور بودند با شهادت حاج قاسم که زندگی خود را برای خدمت به مردم گذاشت می‌تواند سدی در برابر جبهه مقاومت ایجاد کند، گفت: دشمن همچون گذشته باز هم تحلیل اشتباه کرد و با شهادت حاج قاسم هزاران سلیمانی دیگر متولد شد و نام سلیمانی خطرناک‌تر از نام سردار سلیمانی قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: امروز شهید سلیمانی در منطقه نماد امید، اعتماد به نفس و رمز ایستادگی و پیروزی است.

وی خاطرنشان کرد: در سالروز شهادت حاج قاسم باید دقیق‌تر و عمیق‌تر به زندگی این شهید بزرگوار توجه کرد و باید دید حاج قاسم چه کرد که به این جایگاه دست پیدا کرده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه حاج قاسم خود را وقف مردم کرد، گفت: این وقف در هشت سال دفاع مقدس و در زلزله بم، در سیل خوزستان و در جبهه مقاومت خود را نشان داد و باعث شد حاج قاسم از یک مسئول نظامی به یک مسئول درد آشنا تبدیل شود.

آخوندی اظهار داشت: باید امروز برای جوانان تبیین شود که حاج قاسم چرا به ملی‌ترین و امتی‌ترین ملت ایران تبدیل شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: جوهره مکتب حاج قاسم شکل گرفته از اخلاص است که می‌تواند چراغ راهی برای ملت و مسئولین باشد؛ امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند مکتب حاج قاسم است.

وی اضافه کرد: اخلاص، کار برای خدا کردن، در صحنه بودن، روحیه جهادی داشتن در کنار مردم بودن و برای مردم کار کردن از نیاز‌های امروز کشور است.

آخوندی خاطرنشان کرد: مدیران شهری باید با تکیه بر مکتب حاج قاسم در راه خدمت به مردم قدم بردارند.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار