رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

فرماندهان ارتش خدمتگزار قرآن هستند

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: فرماندهان ارتش تاکنون از تمام توان خود برای فعالیت‌های قرآنی استفاده کرده‌اند و این وصف صحیحی از فرماندهان ارتش است که بگوییم خود را خدمتگزار قرآن قرار داده‌اند.
کد خبر: ۴۹۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ - 02January 2022

فرماندهان ارتش خدمتگذاران قرآن هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان آجا که در مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، اظهار داشت: هفته بصیرت، روز تجدید میثاق ملت با ولایت است که با حضور هوشمندانه خود، فتنه‌ی فتنه‌گران را خنثی و نقشه بدخواهان نظام و انقلاب را برملا کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در ارتش جمهوری اسلامی گفت: فرماندهان ارتش تاکنون از تمام توان خود برای فعالیت‌های قرآنی استفاده کرده‌اند و این وصف صحیحی از فرماندهان ارتش است که بگوییم خود را خدمتگزار قرآن قرار داده‌اند؛ این عزیزان با اخلاص و بدون چشمداشت، تنها برای عشق به قرآن پای کار آمده‌اند و تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اضافه کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از بهترین و قوی‌ترین ارتش‌های منطقه است که مهم‌ترین دلیل آن، همین قرآنی بودنِ ارتش است.

وی ضمن تبریک به چهره‌های قرآنی این دوره از مسابقات، افزود: از خصوصیات مسابقات قرآنی این است که همه در آن برنده هستند؛ اما فقط درجه‌بندی و رتبه‌بندی دارند. همین که توفیق یافتید که در دنیای معنویت قرآن حضور پیدا کنید، شما برنده هستید و این روی دیگر موفقیت و پیروزی است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی رقابت را موضوعی مهم و مطلوب عنوان و خاطرنشان کرد: اداراتی که درفش قرآنی مسابقات را از دست می‌دهند، باید این موضوع را آسیب‌شناسی کنند و اداراتی که این افتخار را به دست آورده‌اند، باید با ظرفیت‌شناسی، آن را حفظ کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها