فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ اعلام کرد؛

جزئیات تشییع ۲۵۰ شهید در کشور/ استقبال مردم تهران از ۱۵۰ شهید گمنام در خیابان انقلاب

سردار حسن‌زاده از تشییع ۲۵۰ شهید دفاع مقدس در آستانه سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) و حاج قاسم سلیمانی و نیز عملیات کربلای ۵، در تهران و ۲۴ استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ - 02January 2022

جزئیات تشییع ۲۵۰ شهید در کشور/ استقبال مردم تهران از ۱۵۰ شهید گمنام در خیابان انقلاببه گزارش خبرنگار حماسه و حهاد دفاع‌پرس، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در نشست خبری درباره تشییع پیکر‌های ۲۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) که امروز (یکشنبه) در سالن قصر شیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) و حاج قاسم سلیمانی و نیز عملیات کربلای ۵، پیکرهای ۲۵۰  شهید دفاع مقدس روز ۱۶ دی در تهران و ۲۴ استان پیکر‌های شهدا روی دستان مردم تشییع خواهند شد.

وی افزود: ۱۵۰ تن از این شهدا در تهران و ۱۰۰ تن دیگر در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گیلان، مازندران، لرستان، مرکزی و هرمزگان تشییع می‌شوند.

سردار حسن‌زاده تصریح کرد: مراسم وداع با این پیکرها، (چهارشنبه ۱۵ دی) شب شهادت حضرت زهرا (س) در مصلی تهران با حضور آحاد مردم از ساعت ۱۸ تا ۲۱ برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: روز ۱۶ دی در تهران مراسم تشییع پیکر شهدا از مقابل دانشگاه تهران پس از مدیحه سرایی و سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود و تا معراج الشهدا ادامه می‌یابد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: به واسطه وجود محدودیت‌های کرونایی در دو سال گذشته و لغو برنامه‌هایی از این دست، شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود. با مجوز رسمی ستاد ملی کرونا مطمئن هستیم علاوه بر حضور گسترده مردم دستورالعمل‌ها رعایت خواهد شد و دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم مربوط به دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ترافیکی، نیروی انتظامی، راهور و ... را برای هرچه باشکوه‌تر و منظم‌تر برگزار شدن مراسم اندیشیده‌اند.

وی بیان داشت: این شهدا مربوط به عملیات کربلای ۵ در شلمچه، کربلای ۸ در شلمچه، تک دشمن در سال ۶۷ در شلمچه، تک دشمن در سال ۶۷ در زبیدات، عملیات خیبر در جزیره مجتون، تک دشمن در جزیره مجنون، عملیات والفجر یک در فکه، عملیات والفجر مقدماتی در فکه، عملیات والفجر ۹ در چوار تا سلیمانیه، عملیات کربلای ۶ در سومار، عملیات بدر در شرق دجله، عملیات رمضان در شرق بصره هستند.

حسن‌زاده در پایان این نشست ضمن رونمایی از تیزر برنامه اشاره کرد: ۱۳ دی مراسم بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی از ساعت ۱۴ با سخنرانی رئیس جمهور و مهمانانی از جبهه مقاومت برگزار می‌شود لذا از مردم خواهشمندیم ضمن حضور با ماموران راهور و سلامت و خادم الشهدا نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها