مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان:

تشییع پیکر شهید گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کردستان

همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه (س) و با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، پیکر مطهر شهید گمنام در استان کردستان تشییع خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ - 02January 2022

تشییع پیکر  شهید گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کردستانبه گزارش دفاع پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی که با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان در سالن شهدای گمنام برگزار شد گفت: در روز پنج شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ مصادف با شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) پیکر‌های دو شهید گمنام در کردستان تشییع می‌شود.

سردار مالکی اظهار داشت: پیکر مطهر ۲۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سراسر کشور تشییع خواهد شد که استان کردستان میزبان یک شهید گمنام و یک شهید تازه تفحص شده بنام توفیق احمدی خواهد بود که این شهید تازه تفحص شده در شهرستان سقز تشییع و خاک سپاری خواهد شد. در روز پنج شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ مصادف با شهادت حضرت زهرا (س) پیکرهای طیبه شهید گمنام در صدا و سیمای مرکز استان و شهید توفیق احمدی در شهرستان سقز شهر تشییع می‌شوند.

وی با اشاره به برپایی مراسم گرامیداشت این دو شهید که همزمان در 21 استان برگزار خواهد شد گفت: در روز  چهار شنبه مراسم استقبال و شب وداع در حسینیه شهر سنندج برگزار خواهد شد و در ادامه مراسم تشیع پیکر این دو شهید در روز پنجشنبه 16 دی ساعت 10 صبح با حضور مردم از مسجد جامع شهر سنندج آغاز خواهد شد.

سردار مالکی  ادامه داد: امسال سالروز شهادت بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف است با سالروز تشییع تاریخی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از این رو تشییع شهدای دفاع مقدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار