استاندار مازندران:

خدمت بی‌منت حاج «قاسم» را عزیز کرد

«حسینی‌پور» گفت: خدمت بی‌منت، حاج قاسم را نزد خداوند و مردم عزیز کرد.
کد خبر: ۴۹۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ - 02January 2022

خدمت بی‌منت حاج «قاسم» را عزیز کرد/ عدم یکپارچگی دستگاه‌ها مانع پیش‌روی توسعه مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور استانداری مازندران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: مکتب شهید حاج «قاسم سلیمانی» برای مدیران این است که اگر می‌خواهید نزد خداوند متعال و مردم عزت پیدا کنید، باید بدون منت به مردم خدمت کنید چراکه خدمت بی‌منت، حاج قاسم را نزد خداوند و مردم عزیز کرد.

استاندار مازندران با اشاره به دومین سالگرد شهادت مرد میدان و عمل یادآور شد: شهدا از ما خواهند پرسید که برای مردم، انقلاب و نظام چه کردیده اید.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی هیچ گاه برای خدمت به مردم، کارنامه‌ای از خود ارائه نکرد و آماری نداد، بیان داشت: او عاشق مردم بود و این رسالت را در میدان عمل انجام می‌داد.

استاندار مازندران تصریح کرد: والاترین معیار تجلیل از سردار سلیمانی، دریافت پیام عملی آن مرد دوران ساز برای خدمت واقعی به مردم و اسلام بصورت فی سبیل الله است.

حسینی‌پور با بیان این که مهمترین میزان محاسبه اعمال یک مدیر، ارائه گزارش کار‌هایی است که در دوره تصدی وی صورت نگرفته است، افزود: معیار فضیلت مدیران، عملکرد آن‌ها و خدمت برای رضایت خداست و مردم هم به عنوان ناظر امین براعمال، قضاوت خواهند کرد.

وی عنوان کرد:‌ ای کاش مسئولان در روز تودیع، بخش‌ها و کار‌های انجام نداده را به مردم بازگو کنند و اگر این مسئله در مدیران نهادینه شود، هر روز خود را محاسبه می‌کنند.

استاندار مازندران، معاونت امور عمرانی را یکی از معاونت‌های کلیدی استانداری مازندران دانست و گفت: عملکرد حوزه عمرانی از ابتدای انقلاب تا کنون در استان مازندران در مقابل چشمان همه است و مشکلات در این حوزه مشخص است.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری مازندران با توجه به مواهب الهی موجود، توانایی رشد و توسعه بسیار بالایی دارد که تاکنون مغفول مانده است، اظهار داشت: برای اینکه استان پایتخت گردشگری ایران شود و از جای جای دنیا گردشگر جذب کند، نیازمند تحول و تلاش شبانه روزی در همه‌ی حوزه هاست.

حسینی‌پور افزود: علیرغم تلاش‌های انجام شده طی سالیان گذشته در حوزه پسماند، متاسفانه در این حوزه بشدت مشکل داریم.

استاندار مازندران تاکید کرد: معضل ترافیک و پسماند در مازندران باید با روش‌های علمی مرتفع شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه برای تحول اساسی در حوزه معاونت عمرانی استانداری باید به سمت مدیریت هوشمند برویم، گفت: با ظرفیت بالقوه که در استان مازندران است و با بکارگیری این ظرفیت‌ها با علم روز و تکنولوژی، مشکلات اشتغال در استان حل می‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه مدیریت انقلابی و جهادی باید برای مردم قابل لمس باشد، گفت: مردم باید تحول عمرانی را در عمل و به طور شفاف در زندگی خود لمس و ادراک کنند.

وی با بیان اینکه نباید به خدماتی که وظیفه ماست، اکتفا کنیم، عنوان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات مردم استان ترافیک و عدم سهولت تردد در مازندران است و علم روز باید به کمک حل این موضوع بیاید. مدیران متولی حوزه عمرانی در استان بدانند وضعیت استان در بخش عمرانی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که یکی از موانع پیش روی توسعه استان عدم یکپارچگی دستگاه‌های اجرایی در استان است؛ افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی که احساس می‌کنند باید خارج از مدار استانداری ماموریت کاری حوزه خود را دنبال کنند بدانند که در استان جایی ندارند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی حوزه عمرانی باید بدانند که فرمانده اصلی این حوزه معاونت عمرانی استانداری است.

استاندار مازندران اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف عمرانی در دستگاه‌های اجرایی نیازمند طرح‌های عمرانی و نگاه و عمل مشترک و هماهنگ هستیم که تحت مدیریت معاونت عمرانی استانداری باید به خط شوند.

در این مراسم، «رضا علیخانی کوشکک» به عنوان معاون جدید عمرانی استاندار مازندران منصوب و از تلاش‌های «مهدی رازجویان» تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار