برگزاری آیین تکریم از مقام والای زنان شهیده اصفهان

مراسم تکریم از مقام والای زنان شهیده استان اصفهان امروز برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ - 02January 2022

آئین تکریم از مقام والای زنان شهیده اصفهانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، امروز به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) آئین تکریم از مقام والای زنان شهیده اصفهان همراه با روایتگری با موضوع نقش زنان در پایداری جبهه مقاومت برگزار شد.

در این مراسم سردار «رجایی» یکی راویان و رزمندگان دوران دفاع مقدس درباره اهمیت نقش زنان در سلامت حامعه اسلامی صحبت کرد و به ذکر خاطراتی از شهدا پرداختند.

سردار رجایی خاطرنشان کرد: نقش زنان در دوران رسوال الله و انقلاب و دفاع مقدس از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و به نقش زنانی که شبانه روز در بیمارستان‌ها در کنار مجروحین خدمت می‌کردند، اما در اوج کار به نکات و رفتارهای اسلامی اهمیت میدادند و رعایت میکردند اشاره کرد.

وی ابراز داشت: مادرانی که به تربیت فرزند می پرداختند و همسران خود را به جبهه برای دفاع از اسلام فرستادند و با افتخار زندگی می‌کردند، همین زنان در تاریخ امروز نیز فرزندان و همسران خود راهی دفاع از حرمین شریف کردند تا افتخاری دیگر را خلق کنند.

رجایی متذکر شد: بانوان همیشه از جبهه اسلام پشتیبانی کرده‌اند پس بانوان اسلامی باید قدردان این عزیزان باشند و تمام این عزیران از بانوی بزرگ عالم حضرت زهرا (س) الگو گرفتند. جبهه مقاومت وقتی بانوان ما تربیت شدگان مکتب اسلام را به عنوان سرباز مدافع حرم برای دفاع از ارزش‌های اسلام و حرمین شریف می‌فرستادند جان تازه گرفت و بانوان به خود ببالند که در تمام صحنه‌ها نقش خوبی ایفا کردند.

این برنامه توسط سازمان زنان و مشارکت‌های مردمی دفاع مقدس اصفهان با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و بانوسرای افتاب و سایر سازمان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار