در آستانه دومین سالروز شهادت حاج «قاسم سلیمانی»؛

ویژه برنامه «عزیز ملت» برگزار شد

ویژه برنامه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با عنوان «عزیز ملت» به همت اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ - 02January 2022

ویژه برنامه «عزیز ملت» برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، ظهر امروز ویژه برنامه «عزیز ملت»، به همت اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با حضور مردم، خانواده معظم شهدا و مسئولین استان مرکزی، در سالن جلسات کتابخانه تخصصی دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم «مهدیان‌پور» سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی به تاثیر زندگی و شهادت حاج قاسم سلیمانی بر روشنگری افکار عمومی پرداخت و گفت: در مدت دو سال که از شهادت حاج قاسم سلیمانی گذشته است، نهاد کتابخانه های عمومی کشور و به طبع آن اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی، سعی کرده است با تهیه و توزیع این کتب در کتابخانه‌های تخصصی و عمومی استان، این آثار را در اختیار مردم قرار دهد.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه هایی نظیر ویژه برنامه «عزیز ملت»، با حضور هنرمندان و نویسندگان، در جهت فرهنگ سازی عمومی جامعه قرار دارد و با توجه به اینکه این برنامه ها همزمان از فضای مجازی و بستر وب نیز به صورت زنده پخش می‌شود، تلاش می‌شود که اقشار مختلف مردم بتوانند از این برنامه ها به نحو شایسته‌ای استفاده کنند.

سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در این مراسم گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، کتاب شعر کودک و نوجوان «اسم قشنگ قاسم» را به دو زبان فارسی و انگلیسی را منتشر کرده است و در این ایام رونمایی خواهد شد.

در انتهای این برنامه نیز از خانواده سردار شهید مدافع حرم «سعید مجیدی» تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار