نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مکتب شهید سلیمانی منحصر به یک زمان و یک بُعد نیست/ ۹ دی قله بصیرت و حاج قاسم قله مقاومت است

سروری گفت: مکتب شهید سلیمانی منحصر به یک زمان و یک بُعد نیست و این مکتب باید در طول تاریخ جوشش داشته باشد.
کد خبر: ۴۹۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۳ - 03January 2022

«پرویز سروری» نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با این همه خبر، تحلیل، مستند و ... باز هم گمنام است، اظهار داشت: سردار سلیمانی تجلی‌ای از اهل بیت بود؛ همرزمان شهید سلیمانی عنوان می‌کنند که آن شهید در مقابل دشمنان، محکم و باصلابت عمل می‌کرد و در زندگی اجتماعی و مواجهه با دوستان رفتاری سرشار از عاطفه و محبت داشت.

وی با بیان اینکه باید عملیات به عملیات و روز به روز زندگی حاج قاسم تحلیل شود، گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند شهید سلیمانی شخص نیست بلکه یک مکتب است باید برای جوانان دلیل آن تبیین شود.

مکتب شهید سلیمانی منحصر به یک زمان و یک بُعد نیست/ 9 دی قله بصیرت و حاج قاسم قله مقاومت است

سروری افزود: مکتب شهید سلیمانی داری ابعاد مختلفی است که تاثیرگذاری زیادی دارد؛ شهید سلیمانی آنقدر بزرگ شد که رهبری فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: مکتب شهید سلیمانی منحصر به یک زمان و یک بُعد نیست و مکتب شهید سلیمانی باید در طول تاریخ جوشش داشته باشد؛ وقتی می‌گوییم مکتب یعنی اینکه سبک زندگی ما باید برگرفته از این مکتب باشد.

سروری با اشاره به همزمانی حماسه نهم دی با ایام شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مقاومت که سمبل آن شیهد سلیمانی است مولود بصیرت است، حماسه 9 دی قله بصیرت و شهید سلیمانی قله مقاومت است؛ هر کس می‌خواهد به مقام سلیمانی برسد باید از معبر بصیرت عبور کند و هر مقدر بتواند شعاع بیشتری از معرفت و بصیرت را درک کند بیشتر می‌تواند به قله‌های مقاومت و قله‌های خودباوری برسد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما روزهای پر چالشی را در پیش داریم، گفت: مقاومت سمبل مهم حرکت طوفانی جریان انقلاب است و ما باید بدانیم برای رسیدن به جهاد عظیم و کبیر باید از معبر بصیرت عبور کنیم.

مکتب شهید سلیمانی منحصر به یک زمان و یک بُعد نیست/ 9 دی قله بصیرت و حاج قاسم قله مقاومت است

سروری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین افزود: باید بتوانیم با تبیین مکتب حاج قاسم بتوانیم نیروهای جهادی و مجاهد تربیت کنیم و فرهنگ مقاومت را در جامعه در قله نگهداریم.

وی گفت: ما امروز نگران افراط و تفریط در روایت‌گری‌ها هستیم؛ باید مواظب باشیم که در حوزه‌ روایتگری‌ها چه از جبهه مقاومت و چه در دوران دفاع مقدس تحریف ایجاد نشود چرا که این روایتگرها است که جوانان را با دفاع مقدس، بصیرت و ... آشنا می‌کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار