فرمانده سپاه استان البرز:

شهادت، مزد ولایت‌پذیری حاج قاسم بود

سردار «حیدرنیا» گفت: شهید سلیمانی سرباز و مطیع محض ولایت بود و این ولایت‌پذیری موجب شد خداوند مزد او را با شهادت بدهد.
کد خبر: ۴۹۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ - 02January 2022

شهادت، مزد ولایت‌پذیری حاج قاسم بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ظهر امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که به همت سازمان بسیج کشاورزی البرز در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: قریب به دو سال است که سیدالشهدای جبهه مقاومت در میان ما نیست و در عرش اعلا میهمان خداست و نفس ما با سردار رشید اسلام دمخور نیست و بغض دلتنگی را گلوی ما را می‌فشارد.

وی مطرح کرد: ما هنوز بغض فرورفته‌ای در گلو، دردی در سینه و داغ از دست دادن سردار سپاه اسلام را در دل داشتیم و در حال پذیرش فقدان سردار دل‌ها بودیم که ناگهان شب گذشته بغض رهبر معظم انقلاب اسلامی از فراق و دلتنگی سرباز و مالک اشتر زمانش ترکید. با بغض ولی فقیه زمان، به یاد آوردیم که چه عزیزی را از دست داده‌ایم و چه بر سرمان آمده است.

فرمانده سپاه استان البرز بیان داشت: ما به خون پاک سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی بدهکاریم و هنوز انتقام خون او را از جنایتکاران نگرفته‌ایم. حمله موشکی به پایگاه عین الاسد تنها یک سیلی به گوش جنایتکاران آمریکایی بود؛ انتقام خون سردار سلیمانی، محو همیشگی رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکا از منطقه است.

سردار حیدرنیا گفت: تقوا و اخلاصی که در رفتار و کردار حاج قاسم بود، موجب شد خداوند این‌چنین عزت و عظمتی به او عطا کند که در روز تشییع پیکر او و یارانش، مردم از سراسر دنیا آن‌ها را تا عرش اعلی بدرقه کنند. سردار دل‌ها سرباز و مطیع محض ولایت بود که تمام دستورات ولی فقیه را بدون چون و چرا جامه عمل می‌پوشاند؛ این ولایت‌پذیری موجب شد خداوند مزد او را با شهادت بدهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار