بازدید مسئول بسیج دانشجویی استان یزد از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس یزد

«پورمیرزایی» با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان یزد از زحمات و تلاش‌های خبرنگار دفاع مقدس استان تقدیر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۹۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ - 02January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «علی پورمیرزایی» مسئول بسیج دانشجویی استان یزد به همراه «محمدمهدی عبدی نسب» مدیر رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی یزد با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان یزد از زحمات و تلاش‌های خبرنگار دفاع مقدس استان تقدیر و قدردانی کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به عملکرد خبرگزاری دفاع مقدس استان یزد در سال‌های اخیر اظهار داشت: پوشش اخبار حوزه بسیج دانشجویی در خبرگزاری دفاع مقدس باعث هم‌افزایی بیشتر و انعکاس فعالیت‌های بسیج در حوزه دفاع مقدس می‌شود.

پورمیرزایی با بیان اینکه خبرگزاری دفاع مقدس بیشترین همکاری را با حوزه بسیج دانشجویی داشته است افزود: امیدواریم که این تعامل در این زمینه ادامه پیدا کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اهمیت نقش رسانه اظهار داشت: نقش رسانه بسیار تاثیرگذار و مهم است و زمانی که خبر و اطلاع رسانی در خدمت دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن قرار گیرد از ارزش و اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس گفت: خبرگزاری دفاع مقدس خبرگزاری پر افتخاری است و دامنه گسترش اخباری که تولید می‌شود بسیار خوب و ارزشمند بوده و در استان یزد هم شاهد این موفقیت‌ها بودیم و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

پورمیرزایی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با خبرنگار دفاع مقدس و اعلام همکاری و آمادگی از ظرفیت دانشجویان بسیجی در تهیه تولید اخبار حوزه دفاع مقدس و تهیه یادداشت، در جریان روند تهیه و تولید اخبار در این خبرگزاری قرار گرفت.

در این دیدار مسئول بسیج دانشجویی استان یزد از «ندا دهقانی‌زاده» نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در یزد تجلیل و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار