فرمانده سپاه امام رضا (ع):

شهید «سلیمانی» الگوی مدیر تراز انقلاب اسلامی است

سردار «غیاثی» گفت: سردار سلیمانی با شیوه فرماندهی خود شاخص دقیقی برای مدیران به یادگار گذاشت که پایندی کارگزاران به این شاخص‌ها باعث تعالی آنها می‌شود.
کد خبر: ۴۹۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷ - 02January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدهاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اعلام مکتب شهید سلیمانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: ‌این امر نشان دهنده جایگاه رفیع ایندفرمانده جبهه مقاومت در نزد رهبر معظم انقلاب دارد.

وی افزود: سیدالشهدای مقاومت ظرفیتی الگوساز و پشتوانه قدیمی برای دیپلماسی عزتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند. افرادی که در مکتب انقلاب و سلیمانی تربیت شدند، الگوهای مناسبی هستند برای اینکه با تأسی به آموزه‌های انقلاب این مسیر را تحت هدایت‌های داهیانه تبعیت رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش ببرند.

غیاثی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهید سلیمانی، ابومهندس، یاران شهید و‌ همه شهدای جبهه مقاومت شاهد استیصال آمریکا در جبهه مقاومت مخصوصاً سوریه و یمن هستیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: شهید سلیمانی دست‌یافتنی است و رزق شهادت را در زمان حیات دریافت کرد و خداوند زمان و‌ مکان شهادت را به خود او واگذار کرده بود. رفتار شهید سلیمانی در روزهای آخر نیز حاکی از این موضوع است.

وی تأکید کرد: شخصیت سردار سلیمانی ابعاد مختلفی دارد که باید توسط فعالان فرهنگی ‌و رسانه‌ای انقلاب برای جوانان و نوجوانان برجسته شود. سردار دل‌ها با شیوه فرماندهی خود شاخص دقیقی برای مدیران به یادگار گذاشت که پایندی کارگزاران به این شاخص‌ها باعث تعالی آنها می‌شود.

غیاثی در ادامه گفت: تمام موفقیت‌های معنوی شهید سلیمانی در ذیل تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی خلاصه می‌شود. ایشان تبعیت از معظم له را تبعیت از امام عصر (عج) می‌دانستند و معتقد بودند رهبر معظم انقلاب اسلامی منصوب امام عصر (عج) هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امیدوارم در کلان شهر مشهد از همه ظرفیت‌ها در راستای انتقاع مردم و جامعه بهره ببریم و سپاه پاسداران و بسیج در کلان شهر مشهد آنچه در توان دارد در راستای تحقق این مهم در طبق اخلاص خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها