در محل آمادگاه ولایت ارتش؛

ویژه برنامه «سپهبدهای اخلاص» در زنجان برگزار شد

ویژه برنامه «سپهبدهای اخلاص» به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در مجموعه مهتاب آمادگاه ولایت ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵ - 02January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، ویژه برنامه «سپهبدهای اخلاص» به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی با حضورجمعی از مسؤولان به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان و با همکاری و مشارکت آمادگاه ولایت و حوزه هنری زنجان در مجموعه مهتاب آمادگاه ولایت ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

رونمایی از کتاب «کهنه سرباز» با محوریت تاریخ شفاهی سرهنگ بازنشسته ارتش «محمد معصومی» به نویسندگی فرزاد بیات موحد و مستند «کفش‌های جیرجیرک دار» برشی از زندگی امیر خلبان یدالله واعظی به تهیه کنندگی حوزه هنری و به کارگردانی ابوالفضل گلفام از بخش‌های این برنامه بود.

در ادامه این مراسم از پدر شهیدان طیب و مظاهر قربانی تجلیل شد، گفتنی است، طیب قربانی شهید ارتش و مظاهر قربانی شهید بسیجی است.

تقدیر از امیر واعظی و سرهنگ معصومی و همچنین از ابوالفضل گلفام و فرزاد بیات موحد نویسنده و کارگردان کتاب کهنه سرباز و مستند کفش‌های جیرجیرک‌دار در این مراسم تجلیل شد.

همچنین در ادامه اختتامیه برترین جشنواره تشکل‌های مردم نهاد استان زنجان برگزار شد و مقام نخست توسط تشکل «ثار» کسب شد، همچنین «آوای جوانان بهشت» و «معبر آسمانی» دیگر تشکل‌های مردمی بودند که انتخاب شدند.

 از فعال حوزه مجازی محمود محمدلو فرزند شهید محمدلو تقدیر شد، همچنین از فعالان هنری حوزه هنرهای دفاع مقدس لیدا فضلی، علی اباذری و خاتم معصومی تجلیل شد.

در انتهای برنامه از دو سرباز نمونه، سرباز وظیفه ستوان سوم امین رستمی و گروهبان یکم محمدحسین مقیمی تجلیل شد، همچنین کلنگ‌زنی یادمان شهدای گمنام در محل کوی سازمانی آمادگاه ولایت برای میزبانی از پیکر شهید گمنام انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها