جانشین قرارگاه ثارالله مطرح کرد؛

نمایش چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط شهید «سلیمانی»

سردار نجات با اشاره به وحدت ایجاد شده بین آحاد مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی، گفت: چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط «سردار سلیمانی» به جهانیان نشان داده شد.
کد خبر: ۴۹۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲ - 02January 2022
نمایش چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط شهید «سلیمانی»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار حسین نجات جانشین قرارگاه ثارالله شامگاه یکشنبه در مراسم گرامی‌داشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مصلای انزلی، اظهار داشت: امروز به برکت اقدامات شهید سلیمانی در منطقه محور مقاومت عربستان و اسرائیل را محاصره کرده است.
 
وی افزود: اگر رژیم صهیونیستی قصد حمله به فلسطین را داشته باشد موشک‌های جبهه مقاومت تل آویو را مورد هدف قرار می‌دهند.
 
سردار نجات با بیان اینکه امروز محور مقاومت در تلاش برای بیرون راندن آمریکا از منطقه است، ادامه داد: پس از شهادت سردار سلیمانی با تشییع با شکوه سردار و موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکایی‌ها دو سیلی محکم از جمهوری اسلامی خوردند.
 
همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرأت حمله مستقیم به آمریکا را نداشت، اضافه کرد: جمهوری اسلامی بعد از شهادت سردار سلیمانی ابهت آمریکا را با شجاعت در منطقه درهم شکست به نوعی که آنها نتوانستند جوابی بدهند.
 
سردار نجات با اشاره به کمین رزمندگان اسلام برای انتقام از کسانی که دستور ترور سردار سلیمانی را داده بودند افزود: انتقام واقعی روزی است که مسلمانان جهان شاهد بیرون راندن کامل آمریکایی‌ها از منطقه باشند.
 
آمریکا، اسرائیل و عربستان مثلث شرارت در منطقه هستند
 
جانشین قرارگاه ثارالله در ادامه با اشاره به وحدت ایجاد شده بین آحاد مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی، گفت: نشان دادن چهره واقعی آمریکا و برخی از کشورهای هم‌پیمانش مهمترین کاری بود که سردار سلیمانی انجام داد.
 
سردار نجات با اشاره به اینکه بسیاری از روشنفکران و غرب زده‌های داخلی راه نجات کشور و ایجاد تمدن را کنار آمدن با آمریکا می‌دانستند، افزود: شهید سلیمانی می‌دانست که آمریکایی‌ها به قصد چپاول ثروت و انرژی و تسلط بر بازار مصرف منطقه و همچنین فروش سلاح‌های پسمانده خود در منطقه حضور داشته و نیت پلید آنها جلوگیری از بیداری اسلامی منطقه بود.
 
وی ادامه داد: تروریست‌های شرق و غرب کشور توسط عربستان سعودی تغذیه می‌شوند و شهدای هسته را رژیم صهیونیستی به شهادت رساند و معتقدم مثلث آمریکا و عربستان و اسرائیل محور شرارت در منطقه هستند.
 
جانشین قرارگاه ثارالله بیان‌کرد: سردار سلیمانی چهره کریه آمریکا و رژیم صهیونیستی را به مردم نشان داد.
 
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی و یارانش به دست شقی‌ترین انسان‌ها به شهادت رسیدند، اضافه کرد: تا قبل از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس هیچ کدام از مجاهدان مستقیماً به دست آمریکا به شهادت نرسیده بودند و ایادی آنها در شهادت شهیدان ما نقش داشتند.
 
سردار نجات همچنین گفت: شهید سلیمانی توطئه شوم‌آمریکا و ایادی آن را خنثی کرد و اجازه نداد نقشه خاورمیانه بزرگ اجرا شود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها