رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

الگو شدن شهید سلیمانی برای جوانان، کابوس نظام سلطه است

حجت‌الاسلام «حاج علی‌اکبری» گفت: کابوس کنونی دشمنان اسلام این است که حاج قاسم برای جوانان امت اسلامی الگو باشد اما آنها بدانند امت اسلامی حاج قاسم‌ها را برای یاری امام زمان (عج) تربیت می‌کند.
کد خبر: ۴۹۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ - 02January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «محمدجواد حاج علی‌اکبری» رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سلیمانی که با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی اهل خرد و تفکر بود و نگاه عمیقی به مسائل داشت. اهل مطالعه بود و با بزرگان اهل معرفت همنشینی داشت، هیچ وقت از مطالعه بهترین آثار به خصوص مربوط به معارف الهی غافل نبود.

وی افزود: شهید سلیمانی، متواضع و اخلاق‌مدار و بی‌تکلف و یکی از خوش اخلاق‌ترین انسان‌های زمان ما بود و همچنین روحیه تربیتی داشت و خود او نیز دائم در حال رشد بود.

علی‌اکبری ادامه داد: شهید سلیمانی اهل جهاد، دارای شخصیتی استوار و نستوه بود و هر کجا حضور داشت باعث هراس دشمن می‌شد. قرآن انسان‌ها را به مومن مجاهد و نشسته تشبیه می‌کند و شهید سلیمانی مومن مجاهد بود. روش او در زیست الهی، دلدادگی است هر جا او را می‌دیدید عشق الهی در او شعله‌ور بود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان داشت: شهید سلیمانی متشرع و کاملا آشنا به احکام الهی بود و در سخت‌ترین شرایط حاضر نبود از احکام الهی فاصله بگیرد.

علی‌اکبری یادآور شد: شهید سلیمانی درکی عالی از عمق ولایت فقیه داشت، با ولایت، زندگی، رشد و مجاهدت کرد و در افق ولایت و شهادت به هدف خود رسید.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ابراز داشت: شهید سلیمانی همان ارادتی که به امام خمینی (ره) داشت به رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز داشت و همه برنامه‌هایی که برای خود هدف‌گذاری کرده بود در هماهنگی کامل با ولی امر بود.

وی تأکید کرد: شهید سلیمانی از روز نخست عشق به شهیدان و شهادت داشت و به خانواده شهیدان نیز احترام بسیاری می‌گذاشت و خود نیز به دنبال شهادت بود.

علی‌اکبری تصریح کرد: شهید سلیمانی حلقه وصل جبهه مقاومت اسلامی بود و در رویارویی با جریان خطرناک صهیونیستی و آمریکایی داعش موفق شد زنجیره مقاومت را چنان به هم وصل کند که از همه کشورها جمع شدند و می‌گفتند فرمانده ما سلیمانی است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: کابوس کنونی دشمنان اسلام این است که حاج قاسم برای جوانان امت اسلامی الگو باشد اما آنها بدانند امت اسلامی حاج قاسم‌ها را برای یاری امام زمان (عج) تربیت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار