مشاور عالی فرهنگی سپاه قدس:

مکتب حاج قاسم نوکری اهل بیت (ع) است

حجت الاسلام «سعادت‌نژاد» گفت: مکتب حاج قاسم روضه خوانی و نوکری اهل بیت است و باید سیره و منش سردار شهید را سرلوحه قرار دهیم.
کد خبر: ۴۹۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹ - 02January 2022

مکتب حاج قاسم نوکری اهل بیت (ع) استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «اسماعیل سعادت‌نژاد» مشاور عالی فرهنگی سپاه قدس شامگاه یکشنبه در مراسم یادواره سرداران و امیران و بیش از ۴۷۰ شهید شهرستان نوشهر با بیان اینکه ما هرچه داریم از روضه خوانی است، اظهار داشت: مکتب حاج قاسم، مکتب روضه خوانی اهل بیت است و آخرین اشک وی در مقابل پدر و مادر بود و خود را کوچک‌ترین فرد مقابل والدین می‌دید.

وی افزود: آرزوی دیدار پدر و مادر در دل حاج قاسم بود، اما وی راه دیگری را درپیش گرفت و محبوب دل‌ها شد، زیرا میثاق خون با ولایت و امامت بسته بود.

سعادت‌نژاد با اظهار اینکه حاج قاسم در همه دوران زندگی، ارتباطش با خدا به کثرت بود و هیچ‌گاه نمازشب وی قطع نشد، اخلاص و خضوع را از ویژگی‌های برجسته سردار دل‌ها بیان کرد و ادامه داد: صدای ناله و گریه حاج قاسم همیشه در راز ونیاز بلند بود.

وی با بیان اینکه همیشه نشاط حاج قاسم با روضه بود، به خاطراتی از ابومهدی المهندس و حاج قاسم اشاره کرد و گفت: حاج قاسم در سفری آخری که به منزل ابومهدی داشت درخواست کرده بود زمانی که در آنجا حضور دارند، روضه‌ها عرب مقتل خوانی کند.

مشاور عالی فرهنگی سپاه قدس با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) ولایتمدار بود و دفاع از ولایت را همواره سرلوحه قرار داده بود.

حجت الاسلام سعادت‌نژاد گفت: مکتب حاج قاسم روضه خوانی و نوکری اهل بیت است و باید سیره و منش سردار شهید را سرلوحه قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار