مناره جمال المهندس: از سعودی‌ها انتقام می‌گیریم و آمریکا را مجازات می‌کنیم

دختر نائب رئیس شهید سازمان الحشد الشعبی عراق گفت که انتقام خون پدرش و شهید حاج قاسم سلیمانی و خون تمام کسانی که در سوریه، عراق و یمن ریخته شده،‌گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲ - 02January 2022
دختر ابومهدی المهندس: از سعودی‌ها انتقام می‌گیریم و آمریکا را مجازات می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «مناره جمال المهندس» دختر ابومهدی المهندس نائب رئیس شهید سازمان الحشد الشعبی عراق در جمع تجمع مردم بغداد، بر انتقامگیری از آمریکا تأکید کرد.
 
شبکه خبری الغدیر گزارش داد که دختر المهندس در این تجمع که به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و المهندس برگزار شد، گفت: «انتقام تو، برادرت و دوستانت را خواهیم گرفت».
 
وی با بیان اینکه انتقام هر قطره خونی را خواهند گرفت که در عراق، یمن و سوریه ریخته شده است، تأکید کرد: «خاک عراق را که سفارت آمریکا بر آن مسلط شده است، باز پس خواهیم گرفت».
 
دختر المهندس همچنین گفت که «از حکام سعودی انتقام خواهیم گرفت و آمریکاییها را مورد بازخواست قرار خواهیم داد. به خدا سوگند، از امروز به بعد، سکوت نخواهیم کرد».
 
امشب ده‌ها هزار نفر در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در محل ترور آنها در جاده منتهی به فرودگاه بغداد، حضور پیدا کردند و به همین دلیل، فعالیت این فرودگاه بین‌المللی به طور موقت متوقف شد. 
 
همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در حمله هوایی دو سال پیش تروریست‌هایی آمریکایی به نزدیکی فرودگاه بغداد، صدها خودرو مملو از دوستداران و وفاداران به این شهدا از مناطق مختلف عراق خود را به جاده فرودگاه بغداد رساندند تا در مراسمی که در آنجا به همین مناسبت برگزار شد، حضور یابند.
 
صدها موکب حسینی هم در مسیر جاده فرودگاه برپا شد تا از شرکت کنندگان در مراسم با نوشیدنی و طعام پذیرایی کنند.
 
آمریکا در بامداد سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه ۱۳۹۸)، به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور وقت آمریکا سردار «قاسم سلیمانی» و شماری از همراهان ایشان را در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رساند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها