سردار عروج:

ماهیت دفاع و جهاد به نسل جدید منتقل شود

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ماهیت دفاع و جهاد در راه خدا که راهی ارزشمند است باید برای نسل جدید گفته شود.
کد خبر: ۴۹۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷ - 03January 2022

ماهیت دفاع و جهاد به نسل جدید منتقل شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «خسرو عروج» مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان رامسر که با میزبانی یک شهید گمنام همراه بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: ماهیت دفاع و جهاد در راه خدا که راهی ارزشمند است باید برای نسل جدید گفته شود.

وی بیان کرد: مجاهدت در راه خدا یک مکمل دارد و در کنار تلاش‌هایی که در این مسیر انجام می‌شود باید روحیه اعتقاد و ایمان را داشته باشیم و حقیقتاً شهدا این ویژگی را داشتند.

این فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: بارزترین ویژگی شهید حاج قاسم سلیمانی شجاعتش بود که به تعبیر امام شجاعت رزمنده وحدت‌آفرین است که همین طور هم شد و جوانان در راه مبارزه با استکبار و دشمنان متحد بودند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر ما جنگ تحمیلی، جنگ‌های اسرائیل با حزب‌الله لبنان و دیگر جنگ‌هایی که ایادی استکبار در منطقه علیه ملت‌ها و گروه‌های مقاومت تحمیل می‌کنند را بررسی کنیم و با عقل عملی و تجهیزاتی بنگریم می‌بایست شکست‌های متعددی می‌خوردیم، اما می‌بینیم که روحیه مبارزاتی و از آن سو روحیه ایمانی و معنوی رزمندگان ما در کنار هم باعث پیروزی ما در مقابل دشمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها