معاون امور عمرانی استانداری خوزستان:

باغ موزه دفاع مقدس خوزستان فراتر از استان‌های دیگر طراحی می شود

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: باغ موزه دفاع مقدس خوزستان فراتر از باغ موزه های تهران، همدان و قم طراحی می شود.
کد خبر: ۴۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ - 27July 2015

باغ موزه دفاع مقدس خوزستان فراتر از استان‌های دیگر طراحی می شود

به گزارش دفاع پرس از اهواز احمد سیاحی معاون عمرانی استانداری خوزستان  در جلسه باغ موزه دفاع مقدس خوزستان در استانداری، تصریح کرد: باغ موزه خوزستان باید با رویکردی ملی و بین المللی احداث شود؛ هم اکنون در احداث آن تاخیر زیادی داشتیم که باید هرچه سریعتر این تاخیر جبران شود.

وی ادامه داد: اگر استاندار صلاح بداند پروژه باغ موزه دفاع مقدس را به رغم اینکه در مرحله مطالعات قرار دارد فازبندی و اجرا کنیم تا روند اجرایی آن سرعت بگیرد.

معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: برای احداث باغ موزه با همکاری شهردار کلانشهر اهواز بهترین مکان را پیش بینی کردیم. ۱۰هکتار زمین در کنار پارک شهروند ۲۳۰هکتاری موقعیت بسیار خوبی را برای احداث این موزه فراهم می کند.

سیاحی عنوان کرد: در کنار این باغ موزه مجتمع فرهنگی تفریحی نیز پیش بینی کردیم. پل نهم نیز در کنار این موزه قرار دارد و دسترسی به آن را تسهیل می کند.

وی در پایان گفت: به دستور استاندار در نظر داریم یک سایت اینترنتی برای باغ موزه دفاع مقدس خوزستان طراحی کنیم و طی آن نظرات و پیشنهادات همه مردم کشور را در زمینه شیوه و کیفیت ساخت آن بگیریم. به جرات می توان گفت که باغ موزه دفاع مقدس خوزستان چیزی فراتر از باغ موزه های دیگر استانها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار