معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص):

مکتب شهید سلیمانی شاخص‌ترین مکتب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است

سردار ‌پاسدار «اسدی» گفت: مکتب قاسم سلیمانی بهترین مکتب برای فراگیری علوم اجتماعی و اعتقادی و برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده ایران است.
کد خبر: ۴۹۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ - 03January 2022

مکتب شهید سلیمانی شاخص ترین مکتب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) امروز ‌در آئین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی که با حضور مسئولان ارشد لشکری و کشوری در شیراز برگزار شد با بیان اینکه قاسم سلیمانی زمانی به این جایگاه رفیع دست یافت که انتخاب درستی در زندگی داشت و توانست به جایگاهی دست یابد که محبوب تمام مردم ایران شود اظهار داشت: موضوع انتخاب صحیح موجب شده تا شهدای انقلاب تبدیل به شهدایی شاخص در کشور شوند شهدای انقلاب نظیر شهید باکری، باقری و سلیمانی تنها تنی چند از این شهدای شاخص انقلاب هستند.

سردار اسدی افزود: مکتب قاسم سلیمانی بهترین مکتب برای فراگیری علوم اجتماعی و اعتقادی است و تمامی فعالیت‌های که قاسم سلیمانی در طول زندگی انجام داد آموزه‌های مناسبی برای جوانان و نسل‌های آینده ایران است.

وی اضافه کرد: قاسم سلیمانی بعد از هشت سال جنگ تحمیلی جنگیدن را تمام نکرد و در عرصه‌های مختلف و نقاط حساس حضور پر رنگی در دفاع از کشور داشت این در حالی است که شهید قاسم سلیمانی برای هیچگاه در دفاع از کشور کوتاهی نکرد و همواره برای حفظ جان مردم ایران در تلاش بود.

اسدی خاطرنشان کرد: قاسم سلیمانی در جنگ ٣٣ روزه نیز یکی از عناصر مهم و اثرگذار درصحنه بود و توانست نقش ویژه ای در پیروزی جنگ ٣٣ روزه داشته باشد این در حالی است که شهید سلیمانی در سوریه نیز حضور پر اثری داشت و توانست نسبت به مدیریت و ساماندهی نیروهای جبهه مقاومت اقدام کند.

به گفته این مسئول ایمان به راه، ایمان به خداوند، ایمان به کار و ایمان به آخرت چهار عاملی است که موجب شد قاسم سلیمانی در میان تمامی آحاد جامعه محبوب و سردار دل‌ها شود.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء ادامه داد: تنها کسی که در میان مسئولان می‌توانست واژه ترامپ قمارباز را بر زبان بیاورد شهید سلیمانی بود.

اسدی ادامه داد: برخی نگران مذاکرات جاری میان ایران و کشورهای اروپایی هستند این در حالی است که همانگونه که امام خمینی اشاره کردند آمریکا شیطان بزرگ است و مذاکره با شیطان هیچگاه برد - برد نخواهد بود.

وی عنوان کرد: ایران پس از انقلاب توانست فرهنگ ایثار و شهادت، انقلاب و فرهنگ قدردانی از خانواده شهدا با وجود شهدایی نظیر شهید سلیمانی به جهان صادر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار