فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند

سردار «خرم‌دل» گفت: شهید سلیمانی یک چهره ملی بود که هم دین را دوست داشت و هم مردم را و مسئولان هم باید از این موضوع پند بگیرند و این شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۴۹۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ - 03January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، یادواره شهدای شهرستان «باشت» و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی امروز با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم و در جوار پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مصلای این شهرستان برگزار شد.

سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره اظهار داشت: در چند دهه اخیر سیاست دنیای استکبار این بوده است که بین کشورهای مسلمان چنددستگی ایجاد کنند و جنگ‌های قومیتی را در سطح کشورها مسلمان راه‌اندازی کند، اما سردار سلیمانی با تشکیل گروه‌های مقاومت در کشورهای منطقه، دشمن را زمین‌گیر کرد و همه نقشه‌های آنها توسط سردار سلیمانی ناکام ماند.

‌وی با بیان اینکه بعدها مشخص خواهد شد که سردار دل‌ها چه کارهایی را برای دنیای اسلام انجام داده است، افزود: شهید سلیمانی شخصیتی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «مکتب شهید سلیمانی»، یعنی تمام مراحل و سیر تکامل در این مکتب وجود دارد و امروز در لبنان، عراق، سوریه و حتی اروپا برای شهید سلیمانی مراسم تکریم برگزار می‌کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اخلاص را از برجسته‌ترین خصوصیات شهید سلیمانی عنوان و خاطرنشان کرد: آن شهید والامقام برای پست و مقام و پول و درجه جهاد نکرد و در هر کاری که وارد شد پیروز شد، چون در کارش خلوص داشت و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «وی هم تدبیر داشت و هم شجاعت».

خرم‌دل ولایت‌مداری را از دیگر ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: نیروی قدس سپاه مثل وزارت امور خارجه هیچ مأموریتی در داخل کشور نداشت، اما وقتی سیل و زلزله می‌آمد، می‌دیدیم که در صف اول حضور دارند و در کنار مردم هستند و همین موارد سبب شد که سردار سلیمانی محبوب مردم باشد و در قلب مردم جای داشته باشد.

وی با بیان اینکه سردار دل‌ها توجه ویژه‌ای به خانواده‌های معظم شهدا داشت، گفت: آن شهید والامقام یک چهره ملی بود که هم دین را دوست داشت و هم مردم را و مسئولان هم باید از این موضوع پند بگیرند و این شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار