مدیر موسسه فرهنگی هنری پژوهشی مصاف ایرانیان؛

حاج قاسم خادم اهل بیت (ع) در منطقه بود

«رائفی پور» گفت: کسی که در سطح منطقه خادم اهل بیت (ع) بوده و مانع از دست درازی داعش و صهیونیست‌ها به قبور مطهر ائمه (ع) شده و نقشی که در بازسازی عتبات داشته است بی‌تردید شامل نگاه خاص اهل بیت می‌شود.
کد خبر: ۴۹۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ - 03January 2022

حاج قاسم خادم اهل بیت(ع) در منطقه بود/ تکرار صحنه های اربعینی در کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «علی اکبر رائفی پور» مدیر موسسه فرهنگی هنری پژوهشی مصاف ایرانیان امروز در کنار مزار شهسد سلیمانی اظهار داشت: داغ حاج قاسم از داغ عزیزان ما سنگین‌تر است و این داغ سرد شدنی نیست. کسی که در سطح منطقه خادم اهل بیت (ع) بوده و مانع از دست درازی داعش و صهیونیست‌ها به قبور مطهر ائمه (ع) شده و نقشی که در بازسازی عتبات داشته است بی‌تردید شامل نگاه خاص اهل بیت می‌شود.

مدیر موسسه فرهنگی هنری پژوهشی مصاف ایرانیان گفت: دو سال از آن صبح تلخ با خبر دردناک شهادت حاج قاسم گذشت اما هنوز هم داغ شهادت ایشان سرد شدنی نیست.
 
وی با اشاره به حضور موکب ها در مسیر گلزار شهدای کرمان عنوان کرد: کرمان این روزها فضای امام حسینی دارد؛ موکب ها در مسیر گلزار شهدای کرمان شبیه اربعین است و موضوع قابل توجه این است که مردم از 63 کشور در این مکان حضور یافتند.

رائفی پور خاطرنشان کرد: این عزت حاج قاسم برای همه ما درس دارد زیرا همه ما یک حاج قاسم درون داریم و می توانیم این مسیر را برویم اگر با اهل بیت پیوند بخوریم حیات و ممات پربرکت داریم. صحنه هایی که فقط در اربعین دیده شده امروز در کرمان دیده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها