پانزدهم دی؛

پیکرهای مطهر شهدای گمنام در نائین تشییع می‌شود

معاون فرماندار نائین با بیان این‌که پیکرهای مطهر شهدای گمنام روز چهارشنبه (پانزدهم دی) در نائین تشییع خواهند شد، خواستار هماهنگی و برنامه‌ریزی هرچه بهتر دستگاه‌های اجرایی جهت استقبال و تشییع باشکوه شهدای گمنام با حضور مردم و مسئولین همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شد.
کد خبر: ۴۹۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ - 03January 2022

استقبال و تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام در نائینبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام در نائین، با حضور «محسن میرزابیکی» معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، «بابایی» بخشدار، سرهنگ «الیاسی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندهان نظامی و انتظامی و تعدادی از اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار نائین در این جلسه، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: مکتب شهید سلیمانی همواره باید زنده نگه داشته شود تا نسل جدید از فداکاری‌ها، انسانیت و ولایت‌پذیری وی الگو بگیرند.

وی با بیان این‌که پیکرهای مطهر شهدای گمنام روز چهارشنبه (پانزدهم دی) در نایین تشییع خواهند شد، خواستار هماهنگی و برنامه‌ریزی هرچه بهتر دستگاه‌های اجرایی جهت استقبال و تشییع باشکوه شهدای گمنام با حضور مردم و مسئولین همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین نیز در این جلسه با گرامیداشت با تأکید بر این‌که امروز تکلیف و مسئولیت خطیری برعهده مسئولین و مردم است و باید از شهدا به نحو شایسته‌ای میزبانی کنیم، گفت: امروز اقتدار و امنیت و آسایش ما مرهون خون همین شهداست که از جان خود برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی گذشتند.

کاروان حامل پیکر‌های مطهر ۲۵ شهید گمنام و پنج شهید شناسایی‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس با عنوان «اهالی بهشت»، صبح روز چهارشنبه وارد شهر نائین می‌شود.

قرار است پیکرهای مطهر شهدا از محل میدان امام خمینی (ره) تا آستان مقدس امامزاده سلطان سیدعلی (ع) و گلزار مطهر شهدای نایین با حضور مردم شهیدپرور تشییع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار