رییس ستاد اسکان دومین مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی مطرح کرد؛

اسکان بیش از ۱۳ هزار زائر در استان کرمان

«پاداش» گفت: اولویت اول ما اسکان و الویت دوم بحث تامین غذا هست و بیش از ۱۳ هزار نفر از جمعه شب تا کنون فقط توسط ستاد اسکان جا گیر و ساماندهی شده‌اند.
کد خبر: ۴۹۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ - 03January 2022

اسکان بیش از ۱۳ هزار زائر در استان کرمان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «حجت‌الله پاداش» رییس ستاد اسکان دومین مراسم سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر حسب دستور فرمانده سپاه ثارالله کرمان ضمن ایجاد ستاد اسکان دومین سالگرد مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی از آذر بنده به عنوان رییس این ستاد انتخاب شدم که اولین جلسه را با حضور، کمیته راهیان نور، استاندار و شهرداری راه اندازی کردیم و مکان هایی جهت اسکان شناسایی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: اعضایی که در کمیته شهید سلیمانی حضور دارند، نمایندگان اجرایی شهر کرمان هستند و در این کمیته اعلام کردیم که در بحث اسکان زائرین و خدمت رسانی به آنها برنامه ها را در شش کارگروه تبین خواهیم کرد.

پاداش با بیان اینکه از ظرفیت اقشار بسیج هم در این ستاد اسکان  استفاده کرده‌ایم گفت: کارگروه دانش آموزی، دانشجویی و فرهنگیان، معاونت اردویی کارگروه اصناف و حتی کارگری را ایجاد کردیم تا هماهنگی ها به صورت تخصصی صورت گیرد.

پاداش گفت: با ما دستگاهایی که مکان های خاصی در اختیار داشتند، مانند شهرداری مجموعه گردشگری و یا مکان های خوابگاهی که دانشگاه ها می توانستند خدمات ارایه دهند جلسه ای برگزار و تخمین ورود ۲۰ هزار زائر قطعی و ۲۵ هزار غیر قطعی  را پیش بینی کردیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها