پیام تسلیت سرلشکر صفوی در پی عروج جانباز «علیرضا ربیعی»

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با صدور پیامی عروج ملکوتی جانباز سرافراز «علیرضا ربیعی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۹۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ - 03January 2022

سرلشکر صفوی عروج ملکوتی جانباز «علیرضا ربیعی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با صدور پیامی عروج ملکوتی جانباز سرافراز «علیرضا ربیعی» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

خانواده محترم جانباز سرافراز پاسدار رشید اسلام شهید علیرضا ربیعی

سلام علیکم؛

عروج ملکوتی پاسدار «علیرضا ربیعی» از یادگاران دفاع مقدس و پیشکسوتان جهاد و شهادت واصل و موجب تألم خاطر گردید. اخلاص، تقوا و نجابت، در عین ولایت‌مداری، از ویژگی‌های شاخص این جانباز عزیز در طول حیات پربرکت ایشان است و رشادت‌ها و خستگی‌ناپذیری این برادر شجاع در طول دفاع مقدس، صبر و استقامت در دوران اسارت و پس از آن، صحنه‌های حیات انقلاب و سپاه پاسداران، چراغ راه دوستداران انقلاب اسلامی و الگویی برای نسل جوان است؛ به‌ویژه آن‌که عمر بابرکت این جانباز سرافراز معطوف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی میهن عزیزمان و آرمان‌های انقلاب اسلامی گردید.

اینجانب عروج ملکوتی آن مرحوم و پیوستن روح مطهر وی به برادران شهیدش را به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و به خانواده محترم و سایر بازماندگان و همرزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی کل سپاه تسلیت عرض نموده و از آستان الهی برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، صلحا و صدیقین و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار، سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا
رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس
سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها