معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس:

اقتدار منطقه‌ای ایران با دست توانمند سردار «سلیمانی» شکل گرفت

«انگالی» گفت: بدون لحاظ ایران هیچ مساله‌ای در منطقه سامان نخواهد گرفت و این اقتدار و قدرت منطقه‌ای ایران است که با دست توانمند سردار «سلیمانی» شکل گرفت.
کد خبر: ۴۹۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸ - 03January 2022

اقتدار منطقه‌ای ایران با دست توانمند سردار سلیمانی شکل گرفتبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «محمد انگالی» معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در مراسم گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در سالن همایش‌های پتروشیمی زاگرس در منطقه پارس جنوبی یکی از ویژگی‌های این سردار را رفاقت و صمیمیت با رزمندگان دانست و اظهار داشت: سردار سلیمانی با تمام وجود به دنبال شهادت بود و هیچ موضوعی جز اینکه از دوستان شهیدش جامانده برایش مهم نبود که در نهایت به شهادت به‌عنوان آرزوی دیرینه خود دست پیدا کرد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه تا قبل از ورود سردار سلیمانی به لبنان اسرائیل 4 جنگ بزرگ با اعراب داشتند گفت: با ورود سردار سلیمانی جنگ‌های اسرائیل علیه لبنان و باریکه غزه دوره به دوره کوتاه‌تر شد تا جایی که در جنگ آخر آنها علیه غزه تنها 2 روز بیشتر‌ طول نکشید.

وی با اشاره به برجام و با بیان اینکه اگر برد موشک‌های ایران به 300 کیلومتر کاهش یابد باز این دشمنی‌ها ادامه خواهد یافت افزود: موضوع اصلی استکبار با ایران بحث‌های منطقه‌ای در عراق، لبنان سوریه و فعالیت هسته‌ای نیست بلکه بحث اسلام است.

انگالی با بیان اینکه امروز دشمن دو موضوع ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و ابراز ناتوانی و انکار توانمندی‌های ایران اسلامی را با جدیت دنبال می‌کند خاطر نشان کرد: امروز یکی از جنبه‌های عزت و قدرت ایران اسلامی مباحث منطقه‌ای است که در مذاکره غیرمستقیم با آمریکا از طریق اروپا نیز این موضوع از سوی غرب مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این مذاکرات نقش سردار سلیمانی و یارانش مفهوم و مشهود است افزود: علاوه بر بحث‌های موشکی، حقوق بشر و هسته‌ای، یکی از مهمترین موضوع، منطقه‌ و قدرت ایران است که  در این اقتدار نقش سردار سلیمانی و یارانش مفهوم و مشهود است.

انگالی تأکید کرد: بدون لحاظ ایران هیچ مساله‌ای در منطقه سامان نخواهد گرفت و این اقتدار و قدرت منطقه‌ای ایران است که با دست توانمند سردار سلیمانی شکل گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار