مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

حاج «قاسم» نقش مهمی در تقویت جبهه مقاومت داشت

سردار «ملکی» با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در اکثر بلاد اسلامی شکل گرفت، گفت: حاج قاسم نقش بسیار مهمی در تقویت جبهه مقاومت داشت.
کد خبر: ۴۹۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ - 03January 2022

حاج «قاسم» نقش مهمی در تقویت جبهه مقاومت داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دومین سالگرد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یادواره ۱۲۳ شهید کلاردشت و گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام امروز در مسجد جامع حسنکیف برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: شهدا در مکت زهرا (س) درس ایثار و ولایتمداری را آموختند و خیل عظیمی از این عاشقان مدال گمنامی را به گردن آویختند.

وی با اشاره به حضور پیکر‌های مطهر ۶ تن از شهدای گمنام در استان افزود: شهدای گمنام در ایام شهادت مادرشان آمدند تا به ما یادآوری کنند که هر چه داریم به برکت عشق و ارادت به اهل بیت (ع) است و برای رسیدن به سعادت و کمال باید محور زندگی‌مان را بر محور حضرت زهرا (س) قرار دهیم.

سردار ملکی با گرامیداشت دومین سالگرد شهید حاج «قاسم سلیمانی» بیان داشت: آنچه که شهید سلیمانی را به این مقام و درجه رساند عشق خالصانه‌اش به اهل بیت (ع) بود؛ جسم و روح حاج قاسم با بی بی فاطمه زهرا (س) پیوند عمیقی داشت و سرانجام به شهادت ختم شد.

این مسئول با بیان اینکه باید راه و مسیر این مرد بزرگ را ادامه دهیم و سیره ایمانی و معنوی و دینی این شهید بزرگوار را در زندگی‌مان پیاده کنیم و درس عبرت بگیریم، تصریح کرد: حاج قاسم «مرد میدان» بود و آنقدر به دنبال شهادت دوید تا به هدف خود دست پبدا کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در جبهه مقاومت شجاعانه و عزتمندانه حماسه آفرید و داعش را به زباله دان تاریخ انداخت، بیان کرد: امروز جبهه مقاومت نه تنها در سوریه و عراق، بلکه در اکثر بلاد اسلامی شکل گرفت و حاج قاسم نقش بسیار مهمی در تقویت جبهه مقاومت داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزاری یادواره‌های شهدا را راهی برای ارج نهادن به آرمان‌های شهدا و تجدید بیعت با این مردان آسمانی دانست و گفت: استان مازندران پایتخت یادواره‌های کشور است و این برگ زرین در دفتر حماسه و ایثار و مقاومت استان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها