ارشد نظامی ارتش در قم:

اخلاص، صلابت و صداقت از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی بود

سرهنگ «محسنی‌زرین» گفت: اخلاص، ولایت‌مداری، صلابت و صداقت از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.
کد خبر: ۴۹۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲ - 03January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ «نعمت محسنی زرین» فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) امروز در جمع کارکنان این گروه با عرض تسلیت ایام فاطمیه و فرارسیدن دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: اخلاص بزرگترین خصیصه اخلاقی شهید سلیمانی بود.

وی افزود: در تمامی روایاتی و خاطراتی که از این شهید بزرگوار نقل می‌شود، اخلاص وی واقعا سرآمد بود؛ هیچ وقت کار رابرای غیر خدا انجام و تمام کارهایش، حرکاتش، لبخندش، اخم هایش و تمام امورزندگی اش برای خدا و در راه رضای خدا و در راه حق و حقیقت بوده است.

محسنی زرین با اشاره به وجود ویژگی ولایت مداری در شخصیت سردار سلیمانی ادامه داد: طبق گفته خودشان با تمام علمای جهان اسلام از تشیع وتسنن ملاقات و گفتگو داشته است، ولی تاکید داشت جایگاه مقام معظم رهبری از تمامی علما بالاتراست، چون ولایت فقیه را نایب برحق امام زمان (عج) می‌دانست و همه ما باید همانند این سردار بزرگ پیرو ولایت و تابع ولایت باشیم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان قم خصوصیت دیگر سردار سلیمانی را صداقت و بزرگواری وی برشمرد و تاکید کرد: در تشییع پیکر سردار دل‌ها دیدیم که تمامی اقشار جامعه چه در ایران و چه در اقصی نقاط جهان بخاطر پاک دستی و درستکاری و صداقت وی در این تشییع بی سابقه شرکت کردند، مطمئن باشید کسی که برای خدا کار کند و پاک باشد همه جا و درهمه نقاط دنیا عزیز خواهد بود.

وی با اشاره به وجود امیران شهیدی همچون سردار سلیمانی در ارتش خاطرنشان کرد: در چند روز آینده سالروز شهادت شهدای بزرگی همچون شهید ستاری، شهید اردستانی، شهید یاسینی و شهید شجاعی را داریم که هر یک از این بزرگواران شهید سلیمانی زمان خود بودند.

محسنی زرین با اشاره به سرگذشت شهید ستاری در فیلم منصور گفت: تلاش ها، اقتدار، صلابت، راستگویی ولایت پذیری و اطاعت پذیری وی که همچون شهید سلیمانی بود را دیدیم و از خداوند متعال سپاسگزار و شکرگزاریم که عقبه و پشتوانه ما شهدایی مانند شهید ستاری‌ها و شهید سلیمانی‌ها هستند.

اخلاص، صلابت و صداقت از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی بوداخلاص، صلابت و صداقت از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی بوداخلاص، صلابت و صداقت از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی بود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها