مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان:

آمریکا نشان داد تحلیل و شناخت درستی از ملت ایران ندارند

حجت‌الاسلام رستگار گفت: سردمداران دولت‌های مستکبر و در رأس آنها آمریکا علیه ملت ما زیاده‌گویی و توطئه می‌کنند و اینها همه برای این است که تحلیل درستی از مسائل ایران و شناخت درستی از ملت ایران ندارند.
کد خبر: ۴۹۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳ - 03January 2022

آمریکا نشان داد تحلیل و شناخت درستی از ملت ایران ندارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «عبدالرضا رستگار»، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان امروز در مراسم گرامی داشت سالگرد شهید حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: پس از تلاش‌های بسیار استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه میان ملت‌های ایران و عراق و در شرایطی که مقدمات دستیابی به این هدف هم فراهم بود، ترور شهیدان «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» در فرودگاه بغداد، همه توطئه‌های از پیش برنامه‌ریزی ‌شده غرب را در سال‌های اخیر با شکست مواجه کرد.

وی افزود: علاوه بر آن ممزوج شدن پیکر شهدای ایرانی و عراقی منجر به همگرایی روزافزون ایدئولوژیک میان مردم دو کشور شد، مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت در شهرهای ایران ‌هم هرکدام آیه روشنی از دلدادگی این مردم به سردار دل‌ها بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: پس از شهادت فرماندهان مقاومت و موشک باران عین الاسد به همه اثبات شد که تمدن فاسد غرب روبه زوال است و نظام دموکراسی و سکولاریزه غرب نشان داد مکتبی انحرافی است و تباهی بشر را به دنبال دارد.

حجت الاسلام رستگار بیان داشت: سردمداران دولتهای مستکبر و در رأس آنها آمریکا علیه ملت ما زیاده گویی و توطئه می کنند و گاهی هم شعارهایی می دهند و در قاب تزویر، صریحاً دشمنی می کنند، اینها همه برای این است که تحلیل درستی از مسائل ایران و شناخت درستی از ملت ایران ندارند.

وی گفت: زمانی که رئیس جمهور سابق آمریکا برای ایران شاخ و شانه می‌کشید رهبر انقلاب فرمودند تو به اجداد کثیف خود خواهی پیوست اما جمهوری اسلامی همچنان پابرجا است. تنها راه مردم ایران مقاومت در برابر آمریکاست زیرا این تنها راهی است که محرومین را نجات می دهد.

حجت الاسلام رستگار عنوان کرد: همگان مشاهده کردیم که مکتب سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» از مبارزه با استکبار تا کمک به مردم و محرومین، مردم را به انقلاب اسلامی امیدوارترکرد و همین منش بود که سردار سلیمانی را خار چشم دشمنان کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان این که حاج «قاسم سلیمانی» امنیت امروز را به ارمغان آورد و به عزتی در جهان تبدیل شده است، تصریح کرد: حاج قاسم، جان آمریکایی‌ها را به لب شان رسانده بود تاحدی که مستقیماً رئیس جمهور آمریکا دستور قتل او را صادر کرد و با شنیدن خبر شهادتش سر از پا نمی‌شناختند. همه این‌ها نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی فقط با یک سردار خود می‌تواند تمام قوای جهان استکبار را به خود درگیر و مشغول سازد آنهم در منطقه‌ای به وسعت خاورمیانه و این نشان‌دهنده موفقیت نظریه‌های دفاعی جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار