سرپرست فرمانداری ویژه آبادان:

مکتب حاج قاسم تداوم همان مکتب امام حسین (ع) است

عباسپور گفت: مکتب حاج قاسم تداوم همان مکتب امام حسین (علیه‌السلام) است. همان مکتبی که با استکبار دست نداد و زیر بار زور نرفت.
کد خبر: ۴۹۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ - 03January 2022

مکتب حاج قاسم تداوم همان مکتب امام حسین (ع) استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «احسان عباسپور» سرپرست فرمانداری ویژه آبادان امروز در مراسمی با عرض تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: مکتب حاج قاسم تداوم همان مکتب امام حسین (علیه السلام) است. همان مکتبی که با استکبار دست نداد و زیر بار زور نرفت.

وی افزود: این که می گویند شهید سلیمانی مرد میدان است نه برای اسلحه ای بود که وی در دست می گرفت و از شرف و اعتبار و ناموس کشور دفاع می‌کرد بلکه حاج قاسم در همه زمینه ها مرد میدان بود. در تمام بحران های کشور همچون خشکسالی، زلزله، سیل و دیگر رخدادهایی که مردم را به تنگ می آورد وارد میدان عمل می‌شد و دوشادوش مردم در کنار آنها هم مزه سختی را می کشید و هم کمک حالشان بود.

عباسپور گفت: مدیران و مسئولان و هر فردی که توفیق خدمت به مردم ولایتمدار آبادان را دارد می‌بایست همچون شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه مرد میدان باشد که اگر این چنین شود قطعاً بسیاری از مشکلات آبادان حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: تاثیر و ثمره خون حاج «قاسم سلیمانی» صدها بار از خود حاج قاسم برای جهان اسلام و مسیر مبارزه با استکبار جهانی موثرتر بوده است.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان متذکر شد: جا دارد سالگرد شهادت سردار دلها حاج «قاسم سلیمانی» را محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم این شهید والامقام و تمام مردم ولایتمدار ایران و آزادی‌خواهان جهان اسلام تسلیت عرض کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار