جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

رژیم صهیونیستی به برکت جبهه مقاومت نفس‌های آخرش را می‌کشد

سردار مقواساز در سخنانی به تبیین نقش رشادت شهدا و ایستادگی مردم ولایتمدار در برابر فشار دشمنان پرداخت و گفت: رژیم صهیونیستی که برای خودش شعار از نیل تا فرات سر می‌داد الان به برکت انقلاب اسلامی و نیز جبهه مقاومت نفس‌های آخرش را می‌کشد.
کد خبر: ۴۹۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲ - 03January 2022

رژیم صهیونیستی که برای خودش شعار از نیل تا فرات سر می داد الان به برکت انقلاب اسلامی و نیز جبهه مقاومت نفس های آخرش را می کشدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، چهاردهمین یادواره ۵۰ شهید والامقام محله هرستان خمینی شهر همزمان با دومین سالروز شهادت سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» با حضور سردار «علی مقواساز» جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، سردار «غلامرضا کرمی» مسئول مرکز پژوهش و نشر آثار ستاد بازسازی عتبات، «قدمعلی حیدری» مشاور مدیرکل بنیاد استان، آیت الله «موسوی» امام جمعه، حجت الاسلام «نقدعلی» نماینده، «مسعود مقتدایی» رئیس بنیاد شهید خمینی شهر، سرهنگ «محمد کریمیان» فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر و مردم شهیدپرور شهرستان خمینی شهر در مسجد جامع محله هرستان برگزار شد.

سردار مقواساز در سخنانی به تبیین نقش رشادت شهدا و ایستادگی مردم ولایتمدار در برابر فشار دشمنان پرداخت و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که برای خودش شعار از نیل تا فرات سر می‌داد الان به برکت انقلاب اسلامی و نیز جبهه مقاومت نفس‌های آخرش را می‌کشد.

وی به لزوم بصیرت افزایی و برنامه دشمن جهت القای ناامیدی در بین مردم اشاره کرد و افزود: پیام شهدا به مردم و مسئولین این است که پای انقلاب بایستید و صبر و استقامت داشته باشید که سرنگونی دشمن نزدیک است.

سردار «غلامرضا کرمی» نیز ضمن بیان خاطراتی از حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم ثمره همه تجارب دقاع مقدس، تأمین امنیت و مبارزه با تروریسم بود.

وی افزود: مدیریت حاج قاسم مثال زدنی بود که می‌توان ایجاد پیوست فرهنگی و پیوست اقتصادی جهت احیای اشرار توبه کرده و پشیمان را در این راستا برشمرد.

حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام در مراسم، رونمایی از کتاب یادنامه شهدای محله هرستان به نویسندگی «قاسمعلی کرمی» و برپایی نمایشگاه عکس سایر بخش‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار