فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

حاج قاسم نسبت به حفظ جمهوری اسلامی اعتقاد راسخ داشت

سردار «فدا» گفت: حاج قاسم سلیمانی عاشق شهادت بود به گونه‌ای که عنوان کرد کوه به کوه، دشت به دشت، کشور به کشور و منطقه به منطقه را به دنبال وصل به دوستان خود در دفاع مقدس هستم.
کد خبر: ۴۹۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ - 03January 2022

حاج قاسم نسبت به حفظ جمهوری اسلامی اعتقاد راسخ داشتبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «مجتبی فدا» در مراسم اهدای بسته‌های معیشتی در اژیه با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: ولایت‌پذیری و اعتقاد عملی و فکری به ولایت ویژگی مهم مکتب حاج قاسم بود تا جایی که آن را از شئون عاقبت‌بخیری می‌دانست. حاج قاسم نسبت به حفظ جمهوری اسلامی اعتقاد راسخ داشت و عنوان می‌کرد که اگر این امر آسیب ببیند دیگر حرم‌ها نیز در امان نخواهند بود‌. رسیدگی به حل مشکلات مردم برای شهید سلیمانی در اولویت بود، وی بسیج جهان اسلام را رشد داد و توانست امت واحده را شکل دهد.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی عاشق شهادت بود به گونه‌ای که عنوان کرد کوه به کوه، دشت به دشت، کشور به کشور و منطقه به منطقه را به دنبال وصل به دوستان خود در دفاع مقدس هستم. امروزه شهید سلیمانی در منطقه، دنیا، صحنه بین‌المللی و کشور بیشتر شناخته شده و دارای تاثیرگذاری بیشتری نیز نسبت به سردار سلیمانی است. امروزه به برکت خون حاج قاسم، رژیم غاصب صهیونیستی در محاصره جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار