مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد؛

خراسان جنوبی میزبان ۴ شهید گمنام خواهد بود

سرهنگ «فلاحی» گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان تشییع و خاکسپاری می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ - 04January 2022

خراسان جنوبی میزبان ۴ شهید گمنام/ اعلام مراسم استقبال و تشییعسرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، با اشاره به ورود پیکر شهدای دفاع مقدس به استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از شهدای گمنام، تصریح کرد: مراسم استقبال از این شهدا روز یکشنبه ۱۲ دی‌ انجام و سپس پیکر این شهدا با اسکرت نظامی وارد شهر و به کهف‌الشهدا منتقل شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی مطرح کرد: شهدای تازه تفحص شده ۱۶، ۱۸، ۱۹ و ۲۲ ساله هستند و در عملیات‌های والفجر مقدماتی، کربلای ۵، بدر، فکه و شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

فلاحی از برگزاری مراسم وداع با شهدا در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: مراسم وداع با شهدا امروز (سه‌شنبه) بعد از نماز مغرب و عشاء در هیأت ابوالفضلی بیرجند برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری مراسم وداع با شهدا در سایر شهرستان‌ها اشاره و یادآور شد: این شهدای گرانقدر مهمان مردم شهرستان‌های بشرویه، طبس، قاین و نقاط روستایی استان هستند تا مردم از از شمیم این شهدا بهره‌مند شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پنجشنبه هفته جاری همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) پیکر دو شهید گمنام در بیرجند از میدان شهدا تا ابوذر بعد از مدیحه‌سرایی و اقامه نماز توسط نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تشییع می‌شوند.

فلاحی اضافه کرد: پیکر دو شهید در دهستان چاهداشی نهبندان و دو شهید در مرکز هوا فضای سپاه انصارالرضا (ع) و پایگاه شکاری نیروی هوایی ارتش به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها