مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور مطرح کرد؛

فعالیت ۶ هزار بسیجی جامعه زنان کشور در طرح واکسیناسیون عمومی

بیابانی از فعالیت حدود ۶هزار بسیجی سازمان بسیج جامعه زنان کشور در قالب چهار هزار گروه جهادی در طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این خدمات‌رسانی‌ها در سایر طرح‌های مقابله با بیماری کرونا انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۹۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ - 04January 2022

فعالیت ۶ هزار بسیجی جامعه زنان کشور در طرح واکسیناسیون عمومی

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مینا بیابانی» مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفت‌وگویی با اشاره به خدمات سازمان بسیج جامعه زنان کشور، اظهار داشت: با گذشت دو سال از شیوع بیماری کرونا در کشور، بافرمان فرمانده معظم کل قوا، بسیج جامعه زنان کشور همانند سایر اقشار بسیج در خط مقدم ارائه خدمات به مردم قرار دارند و در اقصا نقاط کشور حضوری فعال و مؤثر دارند.

وی توزیع اقلام بهداشتی بین نیازمندان، راه‌اندازی کارخانجات تولید ماسک، شیلد، گان و دستکش را ازجمله اقدامات سازمان بسیج جامعه زنان کشور در شرایط کرونایی حاکم بر کشور برشمرد و افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج بازویی توانمندی برای ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمک به مدافعان سلامت با خدمت‌رسانی در بیمارستان‌ها بوده و هستند.

بسیج، رکن اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، بسیج را رکن اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و با تأکید بر بیماریابی و غربال‌گری به‌عنوان بخش مهم این طرح، تصریح کرد: مراقبت از بیمار و حمایت از بیمارانی که وضعیت معیشتی مناسبی ندارند، از دیگر اقدامات بسیج بود که تاکنون انجام‌شده است.

بیابانی با اشاره به همکاری بسیج جامعه زنان کشور با بسیج جامعه پزشکی در یک سنگر مقابله با کرونا، اضافه کرد: بسیجیان ما در قالب تیم‌های پزشکی تاکنون خدمات بهداشتی و درمانی خوبی ارائه کردند.

وی واکسیناسیون عمومی را از ابعاد مهم طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برشمرد و از حضور بسیجیان جامعه زنان کشور در بحث واکسیناسیون خبر داد و تصریح کرد: بسیجیان ما در قالب نیرو‌های ثابت و واکسیناتور هم‌اکنون در مراکز واکسیناسیون سطح کشور خدمات‌رسانی می‌کنند.

بیابانی از فعالیت حدود ۶ هزار بسیجی سازمان بسیج جامعه زنان کشور در قالب چهار هزار گروه جهادی در طرح شهید سلیمانی و سایر طرح‌ها در راستای مقابله با بیماری کرونا خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم با قطع زنجیره انتقال کرونا، به‌زودی شاهد استقرار وضعیت عادی در کشورمان باشیم و مردم عزیزمان بتوانند به‌راحتی بدون نگرانی از ابتلا به این بیماری به زندگی روزمره خود بپردازند.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار