مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان نیشابور خبر داد؛

میزبانی شهرستان نیشابور از ۲ شهید گمنام دفاع مقدس

«نوری» گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر ۲ شهید گمنام عملیات‌های رمضان و کربلای هشت در شهرستان نیشابور تشییع و در پارک اغوان به خاک سپرده خواهند شد.
کد خبر: ۴۹۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ - 04January 2022

«سیدابوالقاسم نوری» مسیول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در نیشابور اظهار داشت: حضور شهدای گمنام در نقاط مختلف کشور مایه خیر و برکت بوده و یادمان آنها به کانون‌های ترویج فرهنگ مقاومت و پایداری تبدیل شده است.

وی افزود: شهرستان نیشابور  نیز در خلال سال‌های گذشته از این فیض بهره‌مند بوده و در شهرهای درود، خرو، قدمگاه، چکنه سرولایت، عشق‌آباد، دانشگاه آزاد و تیپ ۲۱ امام رضا (ع) پیکر مطهر ۱۹ شهید گمنام آرام گرفته‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان د ادامه داد: بحمدالله در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بار دیگر این شهرستان معطر به عطر شهیدان می‌شود و پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام عملیات‌های رمضان و کربلای هشت که در سن ۴۰ و ۲۰ سالگی در شرق بصره و شلمچه به شهادت رسیدند در پارک ارغوان به خاک سپرده می‌شوند.

نوری خاطرنشان کرد: برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع و تدفین این شهدای والامقام جلسه هماهنگی به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد که با تدبیر فرماندار، ستاد تشییع شهدای گمنام شهرستان نیشابور و همچنین کمیته‌های تخصصی استقبال، تبلیغات، پشتیبانی، اجرا، امنیت و بهداشت تشکیل شد که هر یک از کمیته‌ها در راستای اجرای مأموریت محوله فعالیت خود را آغاز کردند.

نوری گفت: مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام چهارشنبه ۱۵ دی مصادف با شب شهادت حضرت زهرا (س) بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای نمازجمعه شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: پنجشنبه ۱۶ دی مصادف با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) ساعت ۹ صبح پیکر دو شهید گمنام از مسجد قدس واقع در بلوار شهدای گمنام در مسیر بلوار دانشگاه با حضور امت شهیدپرور شهرستان به ویژه هیات مذهبی همراه با عزادرای تشییع و در پارک ارغوان واقع در شهرک بسیج  به خاک سپرده خواهند شد.

مسئول نمایندگی حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان از قشرهای مختلف مردم شهرستان نیشابور دعوت کرد با حضور گسترده و پر شور خود رونق‌بخش ویژه‌برنامه‌های استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای گمنام شهرستان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها