معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان خبر داد؛

اکران مستند «۷۲ ساعت» در حوزه هنری خوزستان

قلی‌گشتی گفت: مستند «۷۲ ساعت» روایتی تازه و منتشر نشده از سه روز پایانی زندگی سردار دلهاست که نمایش آن در حوزه هنری خوزستان آغاز شده است.
کد خبر: ۴۹۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ - 04January 2022

اکران مستند «۷۲ ساعت» در حوزه هنری خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «شهریار قلی گشتی» معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان امروز از اکران مستند سینمایی «۷۲ ساعت» به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج «قاسم سلیمانی» خبر داد و اظهار داشت: این اثر روایتی تازه و منتشر نشده از سه روز پایانی زندگی سردار دلهاست که نمایش آن در حوزه هنری خوزستان آغاز شده است.

 وی افزود: شهید «قاسم سلیمانی» به اسلام ناب برگرفته از پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) باور داشت و آن را نه تنها به عنوان یک اعتقاد شخصی بلکه در زندگی اجتماعی و سیاسی خود نیز پیاده می‌کرد.

قلی گشتی تلاش برای اتحاد مسلمین را یکی از اهداف برجسته شهید سلیمانی بیان کرد و گفت: فعالان فرهنگی و هنری به واسطه کارهای هنری باید اهداف برجسته سردار سلیمانی را هر چه بیشتر مورد تاکید قرار دهند تا همگان بدانند که راه حاج قاسم همچنان ادامه دارد.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان، با بیان این که توجه به اهداف شهید سلیمانی می‌تواند در تداوم مکتب حاج قاسم به ویژه بعد فرهنگی موثر واقع شود ادامه داد: حوزه هنری خوزستان به عنوان نهاد اسلامی و انقلابی برای دومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج «قاسم سلیمانی» برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده که اکران مستند ۷۲ ساعت یکی از آنهاست.

وی بیان کرد: مستند «۷۲ ساعت» به‌کارگردانی «مصطفی شوقی» و تهیه‌کنندگی «مهدی مطهر» از ساعت ۱۶ روزهای ۱۴ و ۱۵ دی‌، در سالن اجتماعات حوزه هنری خوزستان واقع در اهواز، امانیه، خیابان دز شرقی بین لقمان و عارف اکران می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار