رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

هنرمندان فداکاری‌های سردار سلیمانی را روایت کنند

سردار سلیمانی با بیان اینکه هرکس به ایران علاقه دارد باید فداکاری‌های جهادگران عرصه سلامت را روایت کند، گفت: هنرمندان باید فداکاری‌های سردار سلیمانی را روایت کنند.
کد خبر: ۴۹۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱ - 04January 2022
هنرمندان فداکاری‌های سردار سلیمانی را روایت کنندبه  گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه جشنواره دانشجویی «روایت حضور» که در سالن همایش‌های دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزاری این جشنواره اظهار داشت: هر کسی که به ایران علاقه‌مند است باید از حرکت زیبای این جشنواره الگو بگیرد و پیام روایت حضور ملت ایران و جهادگران عرصه سلامت را منتقل کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: روایت فعالیت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی هم نباید از کانون توجه هنرمندان دور بماند و ان شاءالله با تمرکز هنرمندان روایت حضور قهرمانان کشور محقق شود.
 
وی گفت: ما وقتی گذشته کشور را بررسی می‌کنیم هیچ فردی را مانند سردار سلیمانی پیدا نمی‌کنیم. این شخصیت شهید به مدت حدود ۴۰ سال یعنی چهار دهه از سال‌های ۵۹ تا سال ۹۸ در میدان مبارزه و جهاد همه جانبه به خصوص جهاد دفاعی حضور داشت.
 
سردار سلیمانی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی با کج اندیشانی مبارزه کرد که می‌خواستند با نام اسلام، مسیر بشر را منحرف کند.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه انشالله که ملت ایران قدردان مجاهدات‌های جهادگران سلامت باشند، گفت: ما نیز در طرح شهید سلیمانی بسیج مشابه چنیین طرحی را داشتیم و غرورآفرینی‌های بسیاری را مشاهده کردیم.
 
وی اظهار داشت: امیدواریم اتحاد مردم ایران در مقابل کرونا هم، چون اتحاد مردم در دوران جنگ ماندگار باشد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار