نخستین یادواره «جهادگران آسمانی» در قم برگزار شد+ تصاویر

نخستین یادواره جهادگران آسمانی گرامیداشت یاد و خاطره پنج جهادگر فقید استان قم، در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ - 05January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، نخستین یادواره جهادگران آسمانی گرامیداشت یاد و خاطره پنج جهادگر فقید گروه‌های جهادی استان قم، در مسجد مقدس جمکران با حضور «پورامینی» قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران، سردار «محمد رضا موحد» فرمانده سپاه استان قم، «معصومه آمره» و حجت‌الاسلام «مرتضی استقامت» از اعضای شورای اسلامی شهر قم، مسئولانی از بسیج سازندگی سپاه قم و جمعی از گروه‌های جهادی برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد پناهیان از کارشناسان حوزوی طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: تاکیدات و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در طول سال‌های گذشته موجب گسترش فرهنگ جهادی در جامعه شده است. سردار سلیمانی اسوه و الگوی کار جهادی است و سال‌ها به صورت جهادی فعالیت کرده است، لذا باید سبک زندگی جهادگرانی همچون سردار سلیمانی ثبت، ضبط و ترویج شود.

پناهیان با اشاره به اینکه در روایات ما برای شخصی که مشکلات یک نفر را حل می‌کند، پاداش‌های فراوانی ذکر شده که یکی از آن‌ها بهشت است، گفت: جهاد قبل از پیامبر اکرم (ص) نیز بوده و اولین جهادگر تاریخ اسلام شخص پیامبر بود که با وجود ضعف جسمانی برای پیروزی اسلام تلاش می‌کرد. جهاد یک فرهنگ و مدل زندگی است و اخلاص در کار جزء اصلی فرهنگ کار جهادی محسوب می‌شود. حاج قاسم سلیمانی هشت لشکر را برای ولایت آماده کرد و به تمام معنا دارای روحیه جهادی بود؛ جبهه مقاومت را با کمبود‌ها و کاستی‌ها به پیروزی رساند.

وی تاکید کرد: گرو‌های جهادی باید سلیمانی وار در عرصه‌های جهادی وارد شوند و فعالیت کنند.

در پایان، از خانواده جهادگران فقید استان حسین آقاخان، حجت الله آقایی، سید محمد ساجدی و مدنی و خسروی تجلیل شد.

نخستین یادواره «جهادگران آسمانی» در قم برگزار شد+ تصاویرنخستین یادواره «جهادگران آسمانی» در قم برگزار شد+ تصاویرنخستین یادواره «جهادگران آسمانی» در قم برگزار شد+ تصاویرنخستین یادواره «جهادگران آسمانی» در قم برگزار شد+ تصاویرنخستین یادواره «جهادگران آسمانی» در قم برگزار شد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار